Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД – СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНЗ

Олена Пасічник

(м. Хмельницький)

Розвиток студента як суб’єкта навчальної діяльності є основною метою функціонування будь-якого вищого навчального закладу. Особистісні здібності та якості майбутнього фахівця значною мірою розвиваються у соціальному середовищі, де він здобуває вищу освіту. Діяльність особистості слугує активним стимулом подальшого кар’єрного зростання. Як на основі напрацювань науковців, так і власного педагогічного досвіду, можна стверджувати, що чим різноманітніша та значуща для особистості є певна діяльність, тим ефективніше відбувається процес засвоєння нею професійних знань, формування відповідних умінь і навичок.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Юрій Бендес 19.04.2017, 09:08
Обгрунування доцільності використання діяльнісного підходу, яке зроблене автором, не викликає сумніву. Проте чи варто в контексті самостійної роботи обмежуватися тільки розвитком умінь?
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись