Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ

Олександр Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кропивницький)

Анотація. У статті розглядається проблема оцінювання профорієнтаційної роботи вчителя технологій за профілем «Автосправа». На основі аналізу науково-педагогічних джерел і практичного досвіду визначені критерії оцінювання результатів профорієнтаційної діяльності вчителя технологій старшої школи.

Дослідженням доведено, що у процесі реалізації принципів педагогічного проектування доцільно використовувати дидактичні можливості інформаційних технологій і сучасних мережевих ресурсів.

Подальші наукові пошуки доцільно спрямувати на дослідження проблеми вдосконалення дидактичного комплексу з профорієнтації, що сприятиме активізації пошуків учнями виду майбутньої трудової діяльності, який відповідає їх рівню розвитку та індивідуальним психофізіологічним можливостям.

Ключові слова: педагогічне проектування, профільне навчання, проектувальна діяльність вчителя, критерії оцінювання.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Віталій Озірний 20.04.2017, 13:39
стаття змістовна і актуальна для сьогодення.
Відповісти
0 # Катерина Гавриленко 19.04.2017, 15:30
Автор статті підняв дуже актуальну на даний час проблему, довівши що дидактичні можливості інформаційних технологій і сучасних мережевих ресурсів
доцільно буде використовувати під час профорієнтаційн ої роботи вчителя технологій за профілем «Автосправа».
Відповісти
0 # Максим Токаренко 19.04.2017, 11:36
Стаття має цікавий зміст,висвітлен о важливу роль профорієнтаційн ої діяльності учителя,особлив о в наш час,коли вона починає відходити на другий план.
Відповісти
0 # Анастасія Шаховська 18.04.2017, 21:35
дякуємо автору, інформативна стаття.
Відповісти
0 # Василь Чубар 18.04.2017, 19:04
Обєктивне оцінювання профорієнтаційн ої роботи учителя сприятиме підвищенню ефективності навчально-вихов ного процесу по підготовності випускників загальноосвітні х шкіл до трудової діяльності
Відповісти
0 # Наталия Манойленко 18.04.2017, 18:32
С статті розглянута проблема профорієнтаційн ої роботи вчителя технологій за профілем «Автосправа», яка сьогодні є дуже важливою та сучасною в підготовці байбутніх фахівців. дякую автору за цікавий матеріал.
Відповісти
0 # Алла Кіктєва 18.04.2017, 13:25
Погоджуюсь з думкою автора!
Якісна профорієнтаційн а діяльність є базою для успішного навчально-вихов ного процесу.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 10:11
Профорієнтаційн а діяльність - це досить важливий аспект підготовки молоді до дорослого життя. Дякую автору, що підняв дану проблему.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись