Секція 5. Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності в процесі навчання студентів та учнів.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ
Тетяна Куценко
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Стаття присвячена формуванню національно-патріотичних цінностей у майбутніх вчителів трудового навчання та технологій. Основні завдання освіти на шляху до розбудови національної школи полягають у створенні умов для виховання в молоді ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самої себе, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції. Органічне поєднання навчання та виховання в університеті дає можливість забезпечити підготовку висококваліфікованих спеціалістів, молодь, яка наділена глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, патріотичними почуттями, є носієм найкращих надбань національної та світової культури, здатна до саморозвитку та самовдосконалення. Вивчення досвіду вчителів-новаторів сприяє визнанню духовної єдності поколінь; вихованню почуття патріотизму, відданості вчительській праці.
Ключові слова: національно-патріотичне виховання, вчитель трудового навчання, технологічний практикум, позанавчальна діяльність.
розвиток його розумових та творчих здібностей, але й засвоєння системи загальнолюдськи х, національно-пат ріотичних цінностей.
патріотичних цінностей у майбутніх вчителів трудового навчання та технологій
Стрічка RSS коментарів цього запису