Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ДО РОЗРОБЛЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ТЕОРЕТИЧНОЇ ФІЗИКИ

Наталія Подопригора

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. Стаття присвячена дослідженню процесу формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики майбутніх учителів і викладачів фізики на засадах системного підходу з метою обґрунтованого вибору адекватних методологічних засад розроблення методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічних університетах. Застосування системного підходу до аналізу процесу формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики дає підстави розглядати його системним об’єктом, який володіє більшістю системних ознак (компонентним складом, структурою, інтегративною якістю, функціональними характеристиками, цілеспрямованістю, комунікативними властивостями, управлінням тощо). Обґрунтовується, що процес формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики майбутніх учителів і викладачів фізики має відбуватися у відповідній системі, яка належить до класу гнучких, відкритих і динамічних методичних систем навчання.

Ключові слова: системний підхід, фахова компетентність, методична система навчання, теоретична фізика, майбутні вчителі та викладачі фізики.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Світлана Стадніченко 21.04.2017, 18:27
Стаття змістовна і логічно структурована! Автору вдалося детально описати застосування системного підходу до аналізу процесу формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики!!!
Відповісти
0 # Олена 20.04.2017, 16:45
Дійсно наукова стаття!
Відповісти
0 # Ольга Кузьменко 19.04.2017, 16:35
Дуже цікава та актуальна стаття. На даному етапі розвитку фізичної освіти проблема формування фахової компетентності є важливою. В статті обґрунтовано вибір адекватних методологічних засад розроблення
методичної системи навчання теоретичної фізики в педагогічних
університетах на засадах системного підходу.
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 18.04.2017, 21:41
Дякую автору за статтю! Досить грунтовно дослідженно процес формування й
розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики майбутніх учителів і викладачів фізики на засадах системного підходу.
Відповісти
0 # Наталия Манойленко 18.04.2017, 19:02
Стаття актуальна та має практичне застосування! Формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики майбутніх викладачів фізики на засадах системного підходу є важливою обгрунтованою методикою навчання!
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 10:27
Підтримую думку автора, що застосування
системного підходу до аналізу процесу формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики дає підстави розглядати його системним об’єктом, оскільки цей процес володіє більшістю системних ознак компонентним складом, структурою, інтегративною якістю,
функціональними характеристикам и, цілеспрямованіс тю, комунікативними
властивостями, управлінням тощо
Відповісти
0 # Дмитро Кузів 17.04.2017, 13:30
Системний підхід у процесі формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики майбутніх учителів і викладачів фізики має важливу роль, оскільки при системному підході відбувається краще засвоєння матеріалу з теоретичної фізики.
Відповісти
0 # Дробін Андрій 15.04.2017, 08:58
Стаття актуальна та перспективна. Автор має хист.
Відповісти
0 # Вергун Ігор 14.04.2017, 09:58
У статті чудово розкрите поняття системний підхід, його основні позиції,принцип и та поетапне застосування системного підходу до аналізу процесу формування й розвитку фахової компетентності з теоретичної фізики.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись