• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОФЕСІЙНА ГОТОВНІСТЬ ВИКОРИСТОВУВАТИ ЗАСОБИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Олена Семеніхіна, Артем Юрченко

Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка

Анотація. З огляду на експоненціальне збільшення інформаційного контенту особливої уваги потребують засоби комп’ютерної візуалізації навчального матеріалу, а вміння їх використовувати вчителями стає одним із головних у професії. У статті описані компоненти професійної готовності використовувати засоби комп’ютерної візуалізації вчителями та запропоновано можливі критеріальні показники для їх характеристики. Мотиваційний компонент – характеризується професійною вмотивованістю, ступенем інтересу до педагогічної і навчальної діяльності. Критеріальні показники – інтерес до професії вчителя та його діяльності щодо залучення ЗКВ. Теоретичний компонент – сформованою системою знань про сам предмет і шляхи використання ЗКВ. Показники – повнота і системність перелічених знань. Практичний компонент – сформованою системою методичних та технологічних умінь щодо використання ЗКВ. Показники – операційні уміння та технологічні навички. Рефлексивний компонент – здатністю здійснювати контроль, самоконтроль та аналіз власної діяльності та діяльності учнів. Показники – здатність до самоаналізу і саморозвитку.

Ключові слова: готовність вчителя, засоби комп’ютерної візуалізації, готовність до використання засобів комп’ютерної візуалізації, компоненти професійної готовності.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Лунгол Ольга 19.04.2017, 14:55
Статтю присвячено комплексному дослідженню професійної готовності вчителя до використання засобів комп’ютерної візуалізації. Авторами грамотно проаналізовано науковий матеріал з досліджуваної теми. Особливої уваги заслуговують виділені й описані авторами компоненти: мотиваційний, теоретичний, практичний та рефлексивний. Дякуємо за пізнавальну статтю!
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись