Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ

Сніжана Богомаз-Назарова, Сергій Кононенко

(Кропивницький)

Анотація. У статті висвітлено доцільність використання інтеграційних процесів майбутніми вчителями з точки зору важливості інтеграції у діяльності викладача за рахунок формування достатньої мотивації студента.

У статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізації процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праці у майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження: між розрізненими предметними знаннями, що формуються у процесі вивчення курсів і необхідністю їх комплексного застосування в практичній діяльності майбутніх вчителів; між теоретичним усвідомленням необхідності застосування інтеграційних процесів курсів у педагогічному вищому навчальному закладі при підготовці майбутнього вчителя та недостатньо визначеній методиці їхньої реалізації. Наведено результати експериментальної перевірки гіпотези дослідження.

Ключові слова: інтеграційні процеси, експериментальна перевірка, фізика, основи охорони праці, майбутні вчителі

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Василь Чубар 19.04.2017, 19:03
Використання інтеграційних процесів сприятиме підвищенню ефективності навчального процесу, як у вищій так і в середній школ.
Відповісти
0 # Анастасія Шаховська 18.04.2017, 22:22
Автори статті розкривають питання впровадження методики реалізації міжпредметних зв’язків курсу фізики та курсу «Основи охорони праці», яка, забезпечуючи зв’язок між цими
дисциплінами, сприяє поліпшенню сприйняття навчального матеріалу,підви щенню рівня творчості в процесі навчання. Стаття актуальна та цікава.
Відповісти
0 # Біляк Наталія 18.04.2017, 10:01
Стаття є досить корисною, оскільки у статті наголошено про необхідність ефективної взаємореалізаці ї процесу навчання на прикладі курсів фізики та основи охорони праці у майбутніх вчителів і було виокремлено ряд суперечностей, що визначили актуальність дослідження.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 09:12
Піднята авторами проблема реалізації інтеграційних процесів на етапі фахового становлення вчителів технологій, безумовно, є актуальною. Окремо хочеться відмітити позитивну динаміку результатів педагогічного експерименту, що підтверджує розроблену авторами методику.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись