Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ НА ОСНОВІ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ

Закалюжний Віктор

У науково-методичній літературі з фізики значна увага приділяється організації різних форм самостійної роботи учнів загальноосвітньої школи під час навчальних занять різних видів та на різних етапах навчального процесу. Зокрема, цю проблему досліджували В.К. Буряк [1], З.В. Сичевська [2], А.В. Усова , Є.В. Коршак, К.Т. Шкіль [4] та ін.

Очевидно, що способи та засоби розвитку самостійності пізнавальної діяльності учнів значною мірою визначаються не лише формами, методами навчання учнів, а й змістом навчального матеріалу.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Владислав Грищенко 20.04.2017, 15:07
У статті чітко підкреслено, що учням мало пропонувати алгоритми розв’язування фізичних задач, а ще й потрібно щоб процес навчання самостійному розв’язуванню фізичних
задач був ефективним, застосовувати всі наявні засоби мотивації
пізнавальної діяльності учнів.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись