САМОСТІЙНА РОБОТА УЧНІВ НА ОСНОВІ ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИКИ
Закалюжний Віктор
У науково-методичній літературі з фізики значна увага приділяється організації різних форм самостійної роботи учнів загальноосвітньої школи під час навчальних занять різних видів та на різних етапах навчального процесу. Зокрема, цю проблему досліджували В.К. Буряк [1], З.В. Сичевська [2], А.В. Усова , Є.В. Коршак, К.Т. Шкіль [4] та ін.
Очевидно, що способи та засоби розвитку самостійності пізнавальної діяльності учнів значною мірою визначаються не лише формами, методами навчання учнів, а й змістом навчального матеріалу.
задач був ефективним, застосовувати всі наявні засоби мотивації
пізнавальної діяльності учнів.
Стрічка RSS коментарів цього запису