Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗАСТОСУВАННЯ КЕЙСОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ПОБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ» МАЙБУТНІМ ВЧИТЕЛЯМ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Наталя Мироненко

Кіровоградський державний педагогічний університет імені В. Винниченка

Анотація. Стаття присвячена проблемі застосування кейсових технологій під час викладання дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутнім вчителям трудового навчання. У статті розкривається поняття, сутність та зміст кейсових технологій, умови їх застосування, а також показані позитивні сторони їх застосування під час навчально-виховного процесу, зокрема у процесі вивчення фахової дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутніми вчителями трудового навчання. Також у дослідженні розглядаються кейс-технологій, що активізують навчальний процес під час вивчення дисципліни «Технологія побутової діяльності». У публікації пропонуються деякі приклади навчальних кейсів, які викладач може застосовувати у процесі вивчення такої фахової дисципліни як «Технологія побутової діяльності» зі студентам вищих навчальних закладів. Розкривається головне призначення, можливі джерела кейсових технологій.

Ключові слова: кейси, технологія, побутова діяльність, вчитель трудового навчання, студенти.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Максим Токаренко 24.04.2017, 22:29
Піднята авторами проблема застосування кейсових технологій під час викладання дисципліни «Технологія побутової діяльності» майбутнім вчителям трудового навчання,є актуальною. Стаття є досить корисною і цікавою.
Відповісти
0 # Яна 24.04.2017, 12:19
Вперше зі статті дізналася про кейсові технології - новий підхід для аналізу
практичних проблем. Дуже цікава стаття.
Відповісти
0 # Віталій Озірний 20.04.2017, 13:48
стаття змістовна і актуальна.
Відповісти
0 # Світлана Єфіменко 19.04.2017, 10:28
Цікава й актуальна стаття. Використання кейс-технологій у професійній підготовці майбутніх вчитеів технологій сприятиме розвитку їх соціального й практичного інтелекту та здатності практично втілювати ці технології на практиці в майбутній професійній діяльності.
Відповісти
0 # Василь Чубар 18.04.2017, 18:45
Застосування Кейс-технологій у процесі навчання студентів сприятиме підвищенню ефективності навчального процесу, атакож готуватиме майбутніх учителів до практичного використання цих технологій на практиці.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 09:16
Підтримую прагнення автора у пошуках все нових і нових технологій для активізації пізнавальної діяльності студентів. Кейс-технологія ,зокрема, сприяє розвитку креативності як у студентів, та і у
викладача, а досить широка та різноманітна тематика дисципліни
«Технологія побутової діяльності» максимально підсилює цей ефект.
Відповісти
0 # Оксана 12.04.2017, 23:02
Погоджуюсь із автором статті, що метод-кейс активізує навчальний процес та створює сприятливі умови для формування у майбутніх педагогів таких важливих якостей, як вміння приймати рішення, робити власні висновки та вміти їх відстоювати, логічно й аналітично мислити та інше.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись