Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИЗНАЧЕННЯ КОМПОНЕНТІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Ірина Царенко

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх вчителів технологій до інноваційної діяльності, у процесі якої формується систематизований інноваційний підхід до освітнього процесу. На основі узагальнення науково-педагогічних праць визначені основні компоненти готовності до інноваційної діяльності (мотивацiйний, операційний, інформаційний, оцінний), формування яких сприятимуть підготовці студентів до впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій. Дослідженням доведено, що визначення компонентів готовності майбутніх вчителів технологій до інноваційної діяльності є процесом, який сприяє розвитку їх ціннісних орієнтацій і гуманістичної спрямованості, усвідомленню методології вирішення професійно-педагогічних проблем і конкретних концепцій, осмисленню результатів педагогічних нововведень у контексті актуальних педагогічних проблем, виробленню критеріїв їх оцінки і самооцінки.

Ключові слова: педагогічні інновації, інноваційна діяльність, компоненти готовності, впровадження, самовизначення.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Олена 20.04.2017, 16:41
А мені не зрозуміло, чому автор "звузила" проблему, хіба ці проблеми не стосуються взагалі вчителів?
Відповісти
0 # Олександр Щирбул 18.04.2017, 19:01
Проблема, яка розглядається в публікації є актуальною. Заслуговує на увагу авторський підхід до виокремлення та аналізу компонентів готовності майбутніх учителів технологій в аспекті здійснення ними інноваційної діяльності.
Відповісти
0 # Василь Чубар 18.04.2017, 18:54
Визначення компонентів готовності майбутніх учителів технологій до інноваційної діяльності сприятиме удосконаленню структури навчальних планів, а отже підвищенню готовності майбутніх учителів до трудової діяльності в сучасних умовах
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 09:53
Формування готовності до інноваційної діяльності є важливою лаккою на етапі становлення майбутніх учителів технологій. Запропоновані автором наробки у цьому напрямку є досить цікавими і цінними.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись