ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ НЕЗАЛЕЖНОГО ТЕСТУВАННЯ: ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМУ ОБ’ЄКТИВНОЇ ОЦІНКИ ЗНАНЬ
Тетяна Зайцева, Людмила Кравцова, Наталія Камінська
Херсонська державна морська академія
Анотація. Стаття присвячена аналізу дослідної експериментальної роботи з інтеграції навчального процесу на основі компетентнісного підходу в державну освітню політику України, яка проводиться в Херсонській державній морській академії. Одним із напрямків цієї роботи є створення та впровадження платформи дистанційної освіти для підтримки навчального процесу. Основним напрямком роботи була повна заміна класичної методики проведення екзаменаційної сесії на комплексне тестування, яке охоплює всі дисципліни від 1 до 5 курсу навчання та проводиться на основі платформи дистанційної освіти.
Результати проведеного експерименту показали, що власний сайт дистанційного навчання є дієвим засобом як вивчення саме навчального матеріалу, так й перевірки якості його засвоєння, об’єктивного оцінювання знань курсантів, їх компетентності як майбутніх фахівців.
Ключові слова: система дистанційного навчання, компетентнісний підхід, компетенції, система тестування.
якості підготовки фахівців і на об’єктивність
оцінювання знань.
Стрічка RSS коментарів цього запису