ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ПІД ЧАС ГУРТКОВОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ
Юлія Ботузова
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Анотація. Стаття присвячена актуальному питанню використання комп’ютерних технологій під час навчання математики. Основна увага приділяється розгляду функціональних можливостей математичних програмних засобів щодо розв’язання задач на побудову графіків рівнянь та функцій. Запропонований ряд задач з теми «Конкурсні задачі тригонометрії», як однієї з тем занять математичного гуртка для старшокласників. Умова кожної із цих задач полягає в побудові графіка функції чи то графіка рівняння, що містять окрім тригонометричних функцій, ще й модуль, цілу та дробову частину числа, обернені тригонометричні функції. Розв’язуються задачі за допомогою популярних математичних комп’ютерних програмних засобів таких як Advanced Grapher, Maple, УМК «Живая математика». Автор здійснює аналіз отриманих результатів побудов, вказує на помилки, неточності та недоліки, а також відзначає переваги використання комп’ютера.
Ключові слова: математичні програмні засоби, гурткова робота, навчання математики, методика навчання математики.
скорочують час, стимулюють розвиток просторового мислення учнів, формуютьінтерес до математики та інформатики.
Стрічка RSS коментарів цього запису