Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В  КОЛЕДЖАХ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ

В’ячеслав Білецький
Рівненський коледж економіки та бізнесу

Анотація. У статті розглядається експериментальна перевірка методичної системи реалізації виховних функцій навчання фізики в коледжах економічного профілю. Описується планування і проведення педагогічного експерименту, обробка його результатів та визначається ефективність застосування даної методики навчання фізики у навчально-виховному процесі коледжів.

Педагогічний експеримент включав визначення методики та план проведення, склад викладачів, форми підготовки викладачів та студентів до проведення експериментальної роботи, організацію та проведення зрізів і проходив у три етапи: констатувальний, пошуковий та формувальний. Результати запроваджень підтвердили статистичну достовірність впливу розробленої методичної системи реалізації виховних функцій під час вивчення фізики в коледжах економічного профілю. Суттєві зрушення виявлені в діяльністному компоненті предметної, загально-професійної та інформаційної складових, а також у мотиваційному компоненті.

Ключові слова: педагогічний експеримент, фізика, методична система, виховні функції, етапи експерименту, студенти, коледж.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 00:33
При організації навчального процесу досить цінним є не лише процес навчання, а й процес виховання. Вважаю, що заслуговує на увагу запропонована автором методика, результативніст ь якої підтверджує педексперимент.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись