• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАДАЧ

Тетяна Бензенко, Олена Трифонова

Центральноукраїнський державний педагогічний університет ім. В. Винниченка (Кропивницький)

Фізика та її методи дослідження природних явищ і процесів посідають одне з провідних місць у розв’язанні комплексних завдань навчання, розвитку та виховання молоді під час її навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Світлана Єфіменко 19.04.2017, 10:11
Стаття є актуальною і цікавою. Погоджуюсь з авторами в тому, що навчальний фізичний експеримент є органічною складовою методичної
системи навчання фізики. Дійсно, розв’язування експериментальн их задач з фізики забезпечує формування в учнiв необхідних
практичних умінь й дослідницьких навичок, закріплення теоретичних знань, а також сприяє розвитку інтересу до досліджуваного явища і відповідної теми, що вивчається.
Відповісти
0 # Хомутенко М. 19.04.2017, 00:50
Розв'язування експериментальн их задач розвиває творчі здібності суб'єктів навчання, дає змогу повторювати, закріплювати, узагальнювати матеріал, а також усвідомлювати практичне
застосування вивченого матеріалу.
Відповісти
0 # Анастасія Шаховська 18.04.2017, 22:07
Стаття є пізнавальною та корисною. Дякуюємо авторам за цікаво викладену інформацію.
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 18.04.2017, 21:00
Вважаю, що розв’язання експериментальн их задач та фізичний експеримент у навчальному процесі формують дослідницьку компетентність суб'єктів навчання та сприяють підвищенню зацікавленості учнів до вивчення предмету.
Відповісти
0 # Наталия Манойленко 18.04.2017, 19:40
Cтаття є актуальною та має практичне застосування. Авторами розкрито ефективність методики формування дослідницької компетентності під час розв’язання експериментальн их задач. Дякую за статтю!
Відповісти
0 # Galina Kurnat 17.04.2017, 13:02
Стаття актуальна. Розв'язування екпериментальни х задач з фізики забезпечує закріплення знань та вміння їх застосовувати на практиці.
Відповісти
0 # Вергун Ігор 14.04.2017, 09:38
Автор стверджує, що використання експериментальн их задач у навчальному процесі найбільшою мірою забезпечує формування дослідницької компетентності учня, погоджуюсь з автором, але частково, експеремнтальні задачі не найбільшою мірою забеспечують формування дослідницької компетентності, а є основним видом діяльності у навчальному процесі, що дозволяє формувати цю компетентність, тому що є інші види діяльності які ефективніше дозволяють формувати дослідницьку компетентність.
Відповісти
0 # Вергун Ігор 12.04.2017, 11:53
У статті автор розписав ефективність експерементальн их задач у забезпечені формуванні дослідницької компетентності учнів.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись