Секція 1. Історія, зарубіжний досвід та перспективи розвитку природничо-математичної, технологічної та професійної освіти.
ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
Сергій Муравський
(Хмельницький)
Складання і розв’язування фізичних задач студентами у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації є невід’ємною складовою процесу навчання фізики, зокрема навчально-пізнавальної діяльності, уможливлюючи формування у тих, хто навчається навчально-пізнавальної компетентності, пріоритетної серед ключових і предметної компетентності з фізики, оскільки забезпечує розширення суб’єктного досвіду молодої людини через засвоєння цілісного процесу пізнання фізикою.
Стрічка RSS коментарів цього запису