Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЕТЕНТНІСТНОГО ПІДХОДУ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ

Сергій Муравський 

(Хмельницький)

Складання і розв’язування фізичних задач студентами у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації є невід’ємною складовою процесу навчання фізики, зокрема навчально-пізнавальної діяльності, уможливлюючи формування у тих, хто навчається навчально-пізнавальної компетентності, пріоритетної серед ключових і предметної компетентності з фізики, оскільки забезпечує розширення суб’єктного досвіду молодої людини через засвоєння цілісного процесу пізнання фізикою. 

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Євгеній 21.04.2017, 23:46
Дякую автору за увагу до такої теми, адже учня не навчиш розв'язувати задачі не змінивши його мислення.
Відповісти
0 # Олена 20.04.2017, 16:06
Робота цікава, але хотілося б почитати статтю, а не тези, бо практична реалізація ідей не розкрита...
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 00:27
Дякую автору, що приділив увагу проблемі складання і розв’язування фізичних задач. Особливо цінним є підготовка студентів до складання задач.
Відповісти
0 # Ольга 17.04.2017, 21:33
Тема досить актуальна. Адже компетентнісний підхід повинен пронизувати всю діяльність на уроці фізики.
Відповісти
0 # Магар Владислав 17.04.2017, 13:56
Автор досить непогано проаналізував даний підхід для розв'язку фізичних задач
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись