Вячеслав Олексенко (Харків, Україна)
В умовах євроінтеграції України та модернізації системи її вищої освіти особливої гостроти й актуальності набуває проблема навчання іноземної мови. Парадигмальні перебудови в освіті, відмова від трансляційної педагогіки, зміна моделей навчання, сучасні реалії викладання іноземних мов вимагають нової педагогічної технології, яка б гарантувала високу ефективність навчальної діяльності.
Детальніше... Додати коментар
Лілія Огородник (м. Умань)
Вимоги Болонського процесу, євроінтеграційні процеси, інтернаціоналізація освіти в Україні визначають вимоги до системи шкільної освіти, зміст якої знаходиться під постійним впливом сучасних тенденцій та інноваційних процесів у навчанні. Основне завдання школи – формувати всебічно розвинену особистість. Реалізація цього завдання в сучасних умовах реформування освіти в Україні передбачає якісно новий підхід до ефективного вивчення іноземних мов. На сьогодні знання іноземних мов – це не пасивний «баласт», а активний інструмент міжкультурного спілкування, бізнес-операцій, культурного обміну та наукового пошуку. Відповідно, опанування таким інструментом дасть можливість сьогоднішньому школяру завтра отримати престижну високооплачувану роботу та бути затребуваним в різних сферах життя. У свою чергу, англійська мова займає провідну позицію у міжнародній комунікації.
Наталія Нагорна, Кропивницький, Україна
Важливою проблемою для педагогічної теорії та практики залишається питання удосконалення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності учнів, розширення сфери їх інтересів, особливо на профільному рівні в старших класах.
Завдання сучасної школи – навчити учнів самим планувати свою діяльність, самостійно здобувати знання. У цьому полягає основна відмінність традиційної школи, що переказує знання, від сучасної, яка керує знаннями. Стандарти міжнародної освіти тим і відрізняються від догматичної освіти, що в центрі демократичної школи завжди перебуває особистість: її свобода розвитку, свобода думки і свобода слова.
За таких умов не можна обійтися без активних методів навчання.
Svitlana Muravska (Kropyvnytskyy, Ukraine)
English language training for pilots focuses almost exclusively on improving their listening and speaking skills. Effective verbal communication is essential to ensuring safety in civil aviation. Communications are voice only, that is controllers and pilots talk to each other at a distance, through radiotelephony communications. The verbal message is the only communication tool at their disposal.
Lyudmyla Lysenko ( Kirovohrad, Ukraine )
Creative writing is an important element in students overall learning experience. It is also a part of our professional development as educators and teachers. Creativity, be it in writing or in any other project, does not come from the void and we are not born creative minds. There are mechanisms for developing creativity and fostering imagination. Creative writing normally refers to the production of texts which have an aesthetic rather than a purely informative, instrumental or pragmatic purpose. Most often, such texts take the form of poems or stories, though they are not confined to these genres. (Letters, journal entries, blogs, essays, travelogues, etc. can also be more or less creative.) In fact, the line between creative writing (CW) and expository writing (ER) is not carved in stone. In general, however CW texts draw more heavily on intuition, close observation, imagination, and personal memories than ER texts.