Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОБЛЕМА УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТОВОГО КОМПОНЕНТУ ФІЗИЧНОЇ ОСВІТИ

УДК 378.016 : 53 (075.8)

Олександр КОНОВАЛ (м. Кривий Ріг), Тетяна ТУРКОТ (м. Херсон)

Аналіз науково-методичних досліджень останніх років дозволяє констатувати, що значна дослідницька увага дидактів та методистів-фізики сконцентрована на процесуальному компоненті навчання фізики. Водночас у певній мірі знеціненим постає змістове наповнення фізичної освіти в Україні, що насамперед, проеціюється на методику навчання фізики. Наслідком такого феномену є зниження якості фізичних знань як школярів так і студентів педагогічних ВНЗ, їх інтересу та мотивації до вивчення фізики, що вплинуло, на наш погляд, на результати вступної кампанії 2015 року. Деякими з причин цього явища, на нашу думку, є:

1. Недостатня підтримка зі сторони держави навчальних закладів, які готують учителів та фахівців фізико-математичного профілю. Це гальмує розвиток науки, техніки і, в певній мірі, зростання науково-промислового потенціалуУкраїни;

2. Вкрай низьке матеріально-технічне забезпечення шкільних та вишівських лабораторій несприятливо впливає на систему фізичних знань та дослідницьких умінь учнів та студентів, стимулює талановитих молодих учених-фізиків і математиків до пошуку роботи за межами України;

3. І насамперед, що дуже важливо, має місце не завжди якісне наповнення шкільних та вишівських підручників та посібників з фізики, що було предметом критично-конструктивного аналізу [1; 5; 6].

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Світлана Стадніченко 15.10.2015, 21:12
Змістова компонента фізичної освіти - це важлива складова у процесі навчання фізики як в ЗОШ, так і у ВНЗ. Вдячна авторам, що піднімають це питання.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись