АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНІВ ФІЗИКИ В ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДАХ
Тамара САМБРОС (м. Знам’янка)
У сучасній системі профтехосвіти на фоні згасання інтересу до навчання все більшого значення набувають інноваційні форми й методи активізації пізнавальної діяльності учнів. Вони мають сприяти формуванню в учнів мотивації до навчання, створенню умов для активного самостійного набуття предметних та професійних знань, умінь і навичок, забезпечувати високий рівень активності в навчально-пізнавальній діяльності. Інноваційні прийоми і методи навчання застосовуються і на уроках фізики, проте через суттєве скорочення годин фізики рівня стандарту реалізувати їх не завжди вдається через брак часу. Саме тому актуальним є питання активізації пізнавальної діяльності учнів у позакласній роботі.
Аналіз останніх досліджень. Проблему проведення позакласної роботи із природничих дисциплін свого часу розглядали В.С. Капустін та К.А. Нюромжанова, А.С. Сванідзе, М.Н. Панкіна. Проте ці праці не враховують нових вимог до освіти. У працях Іваха Т. Ланіна І.Я [2], та інших дуже коротко описано методику проведення предметних тижнів. У фахових виданнях також недостатньо розглядається питання організації тижнів в професійно-технічних закладах [4; 5]. Досить мало висвітлено питання про вплив предметних тижнів на активізацію пізнавальної діяльності учнів.
Мета та завдання. Метою нашої статті є з’ясування впливу тижнів фізики в професійно-технічному закладі на активізацію пізнавальної діяльності учнів. Завдання дослідження: охарактеризувати значення тижнів фізики як одного з видів позакласної роботи; дослідити реальний стан їх проведення в системі профтехосвіти; описати методику організації предметних тижнів; з’ясувати вплив тижнів фізики на активність учнів, зростання інтересу до предмету; дати рекомендації щодо організації предметних тижнів у сучасному професійно-технічному закладі .
роботи.
Дякую автору
Стрічка RSS коментарів цього запису