ВИКОРИСТАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПАКЕТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ
Ботузова Юлія
(Кіровоград, Україна)
Анотація. В статті піднімається проблема використання математичних пакетів у процесі вивчення математичних дисциплін. Зокрема, розглядаються функціональні можливості математичного пакету Mapleпід час вивчення диференціальних рівнянь. Аналізуються особливості роботи з даним програмним забезпеченням під час лекційних та семінарських занять. Наводяться приклади, які демонструють практичну цінність застосування ІКТ, а саме підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу дисципліни.
Ключові слова: викладання математики, математичний пакет Maple, диференціальні рівняння, інформаційно-комунікаційні технології
Annotation. The problem of using of mathematical packages in the study of mathematical disciplines is covered in the article. In particular, the functionality of the mathematical package Maple in the study of differential equations are considered. We analyzed the features of this software in lectures and seminars. Examples that demonstrate the practical value of ICT, such as improving the efficiency of learning discipline.
Keywords: teaching mathematics, mathematical package Maple, differential equations, Information and Communication Technology
Стрічка RSS коментарів цього запису