ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ СПРИЯННЯ ФАХОВІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ
Голови секції:
|
Клим-Климашевская Анна - доктор педагогических наук, профессор, заведующая кафедрой дидактики Естественно-гуманитарного университета (г. Седльце, Республика Польша), действительный член Международной славянской академии образования им. Я. А. Коменского, действительный член Международной ассоциации профессоров славянских стран. Автор более 200 научных работ по проблемам педагогики, в том числе 75 публикаций, изданных в Чехии, Словакии, Украине, Беларуси, России, Канаде, Англии, Финляндии, Ирландии, Швейцарии, Кипре, Болгарии, Франции. |
АЛЛА РАСТРИГІНА
(Кіровоград, Україна)
В статті здійснено спробу представити позицію автора щодо менталітету українця як явища культури і духовності мистецького освітнього простору ВНЗ, окреслити можливості його прояву в процесі професійної підготовки майбутнього педагога-музиканта, а також розглянути особливості художньо-творчої діяльності студентів як способу вираження менталітету нації.
Ключові слова: менталітет, українська ментальність, особистісна свобода, духовність, мистецький освітній простір, творчість.
Theauthor attempts topresenther positiontothementalityof a Ukrainian as a culturalphenomenonandartisticeducationalareaofuniversities. The paper revealsthepossibilitiesofits realisation intheprocessoftrainingfuturemusic teachers, andespecially, theartisticandcreativeactivityofstudentsas a wayofexpressing the mentality ofthenation.
Keywords:mentality, Ukrainianmentality, personalitfreedom, thecontent ofspirituality, artisticeducationalenvironment, creativity.
Детальніше... Додати коментар
Анна Клим-Климашевска, Эва Ягелло
(Седльце, Польша)
Człowiek przechodząc przez poszczególne etapy całego swojego życia podlega wielostronnym procesom oddziaływania. Jest to z jednej strony oddziaływanie pośrednie i bezpośrednie na człowieka, z drugiej strony jest to świadoma praca nad samym sobą. W obrębie tego długotrwałego procesu ważne miejsce zajmuje wychowanie przedszkolne, którego celem jest wszechstronny rozwój osobowości dziecka. Dokonujące się obecnie przemiany w edukacji, związane z wejściem Polski do Unii Europejskiej, powodują, że duże znaczenie przywiązuje się do nauki języków obcych. Edukacje tę należy rozpocząć już w przedszkolu.