Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЯК ЗАСІБ СПРИЯННЯ ФАХОВІЙ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

Голови секції:


Черкасов Володимир Федорович – доктор педагогічних наук, професор, завідуючий кафедрою музично-теоретичних та інструментальних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.

Клим-Климашевская Анна - доктор педагогических наук, профессор, заведующая кафедрой дидактики Естественно-гуманитарного университета (г. Седльце, Республика Польша), действительный член Международной славянской академии образования им. Я. А. Коменского, действительный член Международной  ассоциации профессоров славянских стран. Автор более 200 научных работ по проблемам педагогики, в том числе 75 публикаций, изданных в Чехии, Словакии, Украине, Беларуси, России, Канаде, Англии, Финляндии, Ирландии, Швейцарии, Кипре, Болгарии, Франции.

 

ОСОБЛИВОСТІ УРОКУ ЯК ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ ПРАВОЗНАВСТВА

ЛІЛІЯ РЯБОВОЛ
(Кіровоград, Україна)

У статті встановлено особливості уроку як форми організації компетентнісного та діяльнісного навчання правознавства; охарактеризовано урок як підсистему цілісної системи навчання правознавства; з’ясовано вимоги і класифіковано уроки правознавства з позицій компетентнісного підходу; визначено специфіку практичного заняття та інтерактивного уроку як форм компетентнісного навчання правознавства.

Ключові слова: навчання правознавства, компетентнісне навчання правознавства, компетентнісний підхід, урок, форма навчання, практичне заняття, інтерактивний урок.  

 In this paper the peculiarities of the lesson as a form of competence and activestudy of law are defined.The lesson is described as a subsystem of an integrated system of studying law.The requirements for law lessons are classified on the basis of the competency approach.Specific features of practical and interactive lessons as forms of teaching law are regarded.

Keywords:law, law competency, competence approach, a lesson, a form of training, workshops, interactive lesson.

МОЖЛИВОСТІ ГРАФ-СХЕМ У КОНСТРУЮВАННІ ВИКЛАДУ ТЕМИ ,,ХІМІЯ НЕМЕТАЛІВ ТА ЇХ СПОЛУК” У СТАРШІЙ ШКОЛІ

ВАЛЕНТИНА КВАС, ГАЛИНА САНДУЛ
(Кіровоград, Україна)

У статті обґрунтована необхідність удосконалення навчальних програм з хімії шляхом застосування логічного підходу для встановлення послідовності вивчення понять про неметали та їхні сполуки; розроблено граф-схеми вивчення неметалів та їхніх сполук у курсі хімії старшої школи.

Ключові слова: зміст освіти, зміст навчального матеріалу, логічний підхід, граф логічної структури, неметалічні елементи.

The article substantiates the need to improve educational programs in chemistry  applying  logical approach to sequencing the study of the concepts of non-metals and their compounds, designed graph schema, study of non-metals and their compounds in the course of high school chemistry.

 

Keywords: educational content, the content of teaching material, logical approach, graph of logical structure, non-metallic elements.

ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА КАТЕГОРІЯ

ЮЛІЯ КАРТАВА
(Євпаторія, Україна)

У статті здійснюється аналіз термінів ,,компетентність”, ,,компетенція”, ,,компетентнісний підхід”. Розглядаються деякі аспекти розвитку професійної компетентності вчителя української мови, проводиться детальний аналіз основних складових професійної компетентності вчителя-філолога.

Ключові слова: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, професійна компетентність учителя, структура професійної компетентності вчителя-філолога, учитель української мови, учитель-філолог.

The article contains the analysis of the terms ,,competency”, ,,competence”, ,,competence approach”. Certain aspects of forming professional competency of teachers of the Ukrainian languagein the process of study are considered, the principal characteristics of the professional competency of a teacher-philologistare analyzed in detail.

 

Key words: competency,competence, competency approach, professional competencyof a teacher, structure of professional competencyof a teacher-philologist, teachers of the Ukrainian language, a teacher-philologist.

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

СВІТЛАНА ГРОЗАН
(Кіровоград, Україна)

Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.

Ключові слова: компетентність, компетенції, компетентнісний підхід, професійна самореалізація, майбутній вчитель музики, фахові музичні компетенції.

Статья посвящена обоснованию значения компетентностного подхода вподготовке будущего учителя музыки к профессиональной самореализации. Выявлены музыкальные компетенции, которые могут и должны стать основными результатами профессионального образования.Проанализированаструктура и классификационные признаки профессиональной компетентности. Определены виды профессиональных музыкальных компетенций.

Ключевые слова:компетентность, компетенции, компетентностный подход, профессиональная самореализация, будущий учитель музыки, профессиональные музыкальные компетенции.

The article is devoted to the study of the role of competence approach in the preparation of future music teacher to professional self-realization. Musical competence is identified. It can and should become the main result of professional education. The structure and classificational criteria of professional competence are analyzed. The paper outlines the types of professional musical competence.

 

Key words:competence, competence approach, professional self-realization, future music teacher, professional musical competence.

ОПТИМІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

АНАСТАСІЯ МЕЛЬНІК
(Кіровоград, Україна)

В статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення пізнавальної активності майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності. З’ясовано, що стан відвідування занять та рівень успішності студентів залежить від їх пізнавальної активності.

Ключові слова: активізація, пізнавальна активність, навчальна діяльність, принцип, самореалізація, студент, успішність.

The article is an attempt to justify the need to improve the cognitive activity of future teachers of physical education to learning activities. It is shown that the state of attendance and level of student achievements depends on their cognitive activity.

Key words:activation, cognitive activity, educational activity, principle, self-realization, student achievement.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись