Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У  НАВЧАННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Голови секції:


Садовий Микола Ілліч – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Кіровоград, Україна).


Казимирская Инна Ивановна, доктор педагогических наук, профессор; «Отличник просвещения СССР», «Выдатнік народнай асветы Беларускай ССР», «Выдатнік адукацыі Рэспублікі Беларусь», действительный член Международной Академии Акмеологических наук, действительный член Международной ассоциации профессоров славянских стран. Автор более 80 научных работ (монографии, учебные пособия, научные статьи) по проблемам профессионального педагогического образования, теории и методики воспитания.

 

КОМПЛЕКСНО-ІНТЕГРАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ІНСТРУМЕНТАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКИХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Олена Горбенко

(Кіровоград, Україна)

У статті розкривається зміст і сутність комплексно-інтеграційної технології формування інструментально-виконавських компетенцій майбутнього вчителя музичного мистецтва; визначаються інноваційні методи навчання, що плідно і позитивно впливають на процес формування інструментально-виконавської компетентності майбутніх фахівців.

Ключові слова:інтеграція, комплексно-інтеграційна технологія, інструментально-виконавські компетенції, метод музично-теоретичного аналізу, художніх аналогій, художньо-творчих проектів.

The article deals with the meaning and essence of complex-integrational technologies of instrumental competence and performance of future music teacher. The paper identifies innovative teaching methods that effectively and positively impact the development of instrumental performance competence of experts.

 

Keywords:integration, complex-integration technology, performing instrumental competence, method of music-theoretical analysis, literary analogies, artistic and creative projects.

ФОРМУВАННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Ольга Гавриленко

(Кіровоград, Україна)

У статті розглянуто шляхи ефективного формування перекладацької компетентності студентів технічних спеціальностей, виділено основні структурні компоненти, обґрунтовано їх змістове наповнення.

Ключові слова:професійний переклад, перекладацька компетентність,технічні терміни, структурні компоненти.

The article deals withtheeffectivewaysto form the students’ translation competence within technical specialization, it highlights the main structural components,their semantic content.

Keywords:professionaltranslation, translation competence, technical terms, the structural components.

SECOND LANGUAGE ACQUISITION FOR BILINGUAL AND FOREIGN STUDENTS

Svitlana Shandruk

(Kirovohrad, Ukraine)

У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальних учнів, так і для носіїв інших мов і культур.  

Ключові слова:когнітивний підхід, вивчення мови, особливості опанування іноземної мови.

The article discusses cognitive aspects of foreign language learning at elementary school level. Effectiveness of immersion programs that use second language acquisitionfor bilingual students as well as people who speak other languages and come from other cultures is analysed.

 

Keywords:cognitive approach, language learning, second language acquisition.

ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ НАУКОВОЇ КАРТИНИ СВІТУ ЗАСОБАМИ СИСТЕМИ НАСКРІЗНИХ ПОНЯТЬ

Микола Садовий, Олена Трифонова (Кіровоград, Україна)

Світлана Стадніченко(Дніпропетровськ, Україна)

В сучасних умовах розвитку суспільства учні використовують додатковий інформаційний ресурс  поза навчальним закладом. З метою формування в суб’єктів навчання наукової картини світу є потреба переглянути зміст методів навчання щодо раціональності їх застосування на всіх етапах навчально-виховного процесу в школі. У цій статті розглянуто варіанти вдосконалення методики формування у школярів наукової картини світу за рахунок оптимізації та раціоналізації використання методів навчання фізики.

Ключові слова:сучасна наукова картина світу, методи навчання, навчально-виховний процес, оптимізація, інформаційний ресурс.

In the modern terms of development of society and at the increase of the role of informative resource that students get extra curriculum, in forming the subjects of studies of scientific picture of the world have a necessity to revise maintenance of methods of studies in relation to rationality of their application at all stages of educational-educator process at school. Therefore this article considers  variants of perfection of forming methodology for the schoolchildren of scientific picture of the world due to optimization and rationalization of the use of methods of studies in educational process of physics.

Keywords:modern scientific picture of the world, methods of studies, educational-educator process, optimization, informative resource.

ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ

Олександр Кобилянський, Софія Дембіцька

(Вінниця, Україна)

У статті визначені та обґрунтовані педагогічні умови та дидактичні принципи використання Інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Проаналізовано основні етапи формування практичного мисленнята обґрунтовано мотиви навчання у майбутніх фахівців.

Ключові слова: безпека життєдіяльності, Інтернет-технологія, дидактичні принципи формування професійної компетентності.

The article definespedagogical conditions and didactic principles of using Internet technologies in the process of studying life safety. Basic stages of forming future specialists'practical thinking and motivatedtraining are analysed.

Keywords:safety, Internet technology, didactic principles of formingprofessional competence.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись