Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У  НАВЧАННІ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН

Голови секції:


Садовий Микола Ілліч – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової роботи та міжнародних зв'язків Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка (Кіровоград, Україна).


Казимирская Инна Ивановна, доктор педагогических наук, профессор; «Отличник просвещения СССР», «Выдатнік народнай асветы Беларускай ССР», «Выдатнік адукацыі Рэспублікі Беларусь», действительный член Международной Академии Акмеологических наук, действительный член Международной ассоциации профессоров славянских стран. Автор более 80 научных работ (монографии, учебные пособия, научные статьи) по проблемам профессионального педагогического образования, теории и методики воспитания.

 

МОНІТОРИНГОВИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ЗАСАДАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ПІДХОДУ

Марина Прокоф’єва

(Євпаторія, Україна)

У статті розкрито сутність моніторингового супроводу якості професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів на основі оцінки рівня сформованості їхньої готовності до реалізації навчання молодших школярів на засадах диференційованого підходу. Визначено складники, критерії, показники сформованості готовності майбутніх фахівців.

Ключові слова: професійна підготовка, вчитель початкових класів, молодші школярі, диференційований підхід, моніторинг, моніторинговий супровід.

The article reveals the essence of monitoring the  quality of primary schoolteachers training on the basis of estimation ofthe level of formation readiness to implement teachingofyounger pupils on the basis of the  differentiativeapproach. Components, criteria, indicators of future specialists formationare defined.

Key words: professional training, primaryschoolteacher, youngerstudents, differentiatedapproach, monitoring, monitoringsupport.

ПРОБЛЕМИ ПОБУДОВИ ВІДКРИТОЇ ТА ГНУЧКОЇ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ ФІЗИКИ У ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ

Наталія Подопригора

(Кіровоград, Україна)

Розглядаються тенденції розвитку фундаментальної фізико-математичної освіти, зближення природничо-наукового та гуманітарного, що уможливлюють розв’язання проблеми побудови відкритої та гнучкої науково-обґрунтованої методичної системи навчання математичних методів фізики у педагогічних університетах.

Ключові слова:математичні методи фізики, педагогічний університет, технології навчання, математичне моделювання, методична система, фундаментальна підготовка, майбутній вчитель фізики.

The article examines progressive trends of fundamental physical and mathematical education, rapprochement of naturally scientific and humanitarian, that makes possible to solve the problem of constructing the open and flexible scientifically reasonable methodical systeme of mathematical methods of physics teaching in pedagogical universities.

Key words:mathematical methods of physics, pedagogical university, technologies of studies, mathematical design, methodical system, fundamental preparation, future teacher of physics.

ФОРМУВАННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ІНФОРМАТИКИ І МАТЕМАТИКИ ПРИ НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ НЕТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Наталя Назаренко

(Маріуполь, Україна)

Розглядаються міжпредметні зв’язки математики та інформатики у різноманітних завданнях для студентів нетехнічних спеціальностей. Наведено систему міжпредметних завдань для дисциплін математичного циклу та комп’ютерно-інформаційних дисциплін.

Ключові слова: міжпредметні зв’язки, математика, інформатика, електронний підручник, комп’ютер, програмне забезпечення, вища школа.

The article deals with interdisciplinary connections of mathematics and informatics in various tasks for students of non-technical specialties. A system of interdisciplinary tasks for disciplines of the mathematical cycle and computer and information disciplines is given.

 

Keywords: interdisciplinary connections, Mathematics, Informatics, electronic textbook, computer, software, High School.

УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ РОБОЧИХ ЗОШИТІВ З НЕВРОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ЛОГОПЕДІЇ

Наталія Лопатинська

(Запоріжжя,Україна)

Розкрито значення робочого зошита з друкованою основою у навчальному процесі вищого навчального закладу І-ІІ р.а. як засобу управління самостійною роботою студентів, яка забезпечує високі результати навчання і створює умови для формування професійної компетентності майбутніх дефектологів, вихователів дітей із вадами психофізичного розвитку.

Ключові слова:вища освіта, самостійна робота студентів, управління самостійною роботою студентів, робочий зошит із друкованою основою.

The role of the introduction workbook with printed basis into the learning process of a higher education institution I-II l.a. as a means of managing students' independent work, which provides high performance training and creates conditions for the formation of professional competence of pathologists, teachers of children with mental and physical problems.

Key words:higher education, independent studying students, management students' independent work, workbooks with printed base.

ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН ЯК СКЛАДОВА МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ (НА ПРИКЛАДІ ПІДГОТОВКИ ТЕЛЕВІЗІЙНИХ РЕПОРТЕРІВ)

Коженовська Тетяна, Лісневська Аліна

(Луганськ, Україна)

У статті розглядаються принципи встановлення міждисциплінарних зв’язків як важливої складової міждисциплінарної інтеграції з метою оптимізації професійної підготовки телевізійних репортерів. Також обґрунтовується доцільність встановлення міждисциплінарних зв’язків за рахунок  включення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійного репортера.

Ключові слова: міждисциплінарні зв’язки, міждисциплінарна інтеграція, професійна підготовка телерепортера.

The authors of the article study the principles of establishing  interdisciplinary connections as an essential component of interdisciplinary integration for the purpose of optimizing professional training of television reporters. The practicality of establishing interdisciplinary connections is substantiated due to inclusion of integrated topics and blocks in specialized disciplines courses and creation of a glossary for television reporters.

Keywords:interdisciplinary connections, interdisciplinary integration, specialized training for television reporters. 

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись