РОЗВИТОК КОНСТРУКТИВІЗМУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ДУМЦІ БОЛГАРІЇ
Ліна Смірнова
(Кіровоград, Україна)
В статті проаналізовано стан розвитку ідей конструктивізму в сучасній педагогічній думці Болгаріїї. Визначено основні конструктивістськіпринципи, якими керуються болгарські педагоги в навчальному процесі вищої школи. У контексті конструктивістської теоріїзроблено акцент на найбільш поширених методах навчання у вищих навчальних закладах Болгарії.
Ключові слова: ідея конструктивізму, болгарська вища школа, саморозвиток, співпраця, інтерактивний підхід.
In the article the development of ideas of constructiveness in modern pedagogy in Bulgaria is analysed. The main principles of constructiveness typical of Bulgarian higher education are determined. While speaking about the theory of constructiveness the accent is made on the most appropriate methods used in Bulgarian higher school.
Keywords:the idea of constructiveness, Bulgarian higher school, self-development, cooperation, interactive approach.