ДОСЛІДНИЦЬКО-ПРОЕКТИВНА ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Алла Растригіна,
Сергій Дьомін
(Кіровоград, Україна)
В статті визначено основні завдання щодо дослідницько-проективної діяльності студентів освітньо-кваліфікаційного рівня „магістр” та окреслено шляхи її удосконалення в процесі асистентської практики як важливої складової професійної підготовки майбутнього фахівця-музиканта.
Ключові слова: дослідницька діяльність, підготовка майбутнього педагога-музиканта, особистісний творчий потенціал, інноваційні технології,асистентська практика, суб’єктність, метод проектів, портфоліо.
The article defines the main tasks ofresearch andprojectiveactivities of M.A. students and outlines the ways of its improvement in the process of teaching practice as an important element of their professional training as a future specialist-musician.
Keywords: research work, training of a future teacher-musician, personality creative potential, innovative technologies, assistant practice, subjectivity, method of projects, portfolio.