• вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПЕДАГОГІЧНА САМОЕФЕКТИВНІСТЬ ЯК УМОВА ТВОРЧОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Світлана Грозан
                                                                                     (Україна,  Кіровоград)

У статті розглядається сутність понять “творча самостійність”, “педагогічна самоефективність”, теоретично обґрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.

Ключові слова: педагогічна самоефективність, творча самостійність, педагогічна компетентність, мотивація, самооцінка.

 

The article deals with the essence of the notions “creative independence”; “pedagogical self-efficiency”.The author substantiates theoretically the influence of pedagogical self-efficiency on the process ofindependent formation of future music teachers.

Key words:pedagogical self- efficiency, creative independence, pedagogical competence, motivation, self-rating.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись