КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ АКСІОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ
Роман Сергій
(Луганськ, Україна)
Статтю присвячено дослідженню концептуальних основ педагогічної аксіології в контексті шкільної хімічної освіти з метою застосування їх для процесу формування еколого-гуманістичних цінностей школярів при вивченні хімії, у тому числі через фахову підготовку вчителів по його здійсненню у ході професійної діяльності.
Ключові слова:педагогічна аксіологія, концептуальні основи, шкільна хімічна освіта, формування еколого-гуманістичних цінностей.
The article is devoted to the research of conceptual bases of pedagogical axiology in a context of school chemical education for the purpose of their application in the process of forming ecology-humanistic values of school students when studying chemistry, including vocational training of teachers and its implementation during pedagogical activity.
Key words:pedagogical axiology, conceptual bases, school chemical education, formation of ecology-humanistic values.