Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ДО ПИТАННЯ РОЗШИРЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ВИКЛАДАЧА І СТУДЕНТА

Любов Панченко
(Луганськ, Україна)

 У статті розглядаються можливості феномену масового відкритого он-лайн курсу (MOOC) як фактора розширення інформаційного простору викладача і студента  на основі аналізу змісту та особистого досвіду участі в навчальних курсах проекту Courserа.

Ключові слова: освітній простір, масовий відкритий он-лайн курс, Courserа

 

The article discusses the possibility of the MOOC(massive open online course) phenomenon as a factor of expanding the education space of the teacher and the student on the basis of content analysis and personal experience of participation in Coursera Project in2012.

Key words: education space, massive open online course, Courserа.

Детальніше...

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись