Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕРІАЛОЗНАВСТВА

УДК 378.147.88:372.862

ЦАРЕНКО Олег Миколайович,

кандидат технічних наук, професор, професор кафедри теорії і методики технологічної підготовки, охорони праці та безпеки життєдіяльності

Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка

ORCID iD: 0000-0002-4373-8510

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. У Концепції розвитку педагогічної освіти відзначено, що сучасний стан розвитку цивілізації характеризується прискореним прогресом технологій, а тому усе відчутнішою стає потреба в подоланні таких побічних наслідків вузькоспеціалізованої освіти, як фрагментарність світосприйняття, незадовільний стан міжпрофесійних комунікацій, недостатній розвиток інтеграційних процесів у суміжних галузях науки [3]. Глобальна концепція «сталого розвитку», яка спирається на коеволюційну стратегію гармонійного співрозвитку природи, суспільства і людини, як ніколи підвищує роль освітнього універсалізму, вміння фахівця вирішувати теоретичні та прикладні завдання, виходячи з синтезу різноманітних форм знання [5]. Тому сучасний педагог повинен уміти розв'язувати проблеми, пов'язані з дисбалансом між суспільним запитом та глобальними технологічними змінами, а отже має бути усунута невідповідність змісту освітньої підготовки майбутніх вчителів потребам сучасного ринку праці.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Олег Царенко 27.11.2019, 10:03
Дякую усім, кого зацікавили проблеми, які я піднімаю у даній статті. Хотілося б більше критичних зауважень та побажань.
Відповісти
0 # Лещенко Юлія 26.11.2019, 19:10
Для мене,як майбутнього вчителя трудового навчання, ця стаття є досить актуальною.Опра цювавши її я знайшла для себе дещо нове і цікаве. Дякую!
Відповісти
0 # Зайченко Іван 22.11.2019, 16:40
Цікава стаття, я сам причетний до такої дисципліни, дійсно проблеми тут є. Дякую, дещо для себе взяв. До речі, не всі викладачі звертають особливу увагу на Державні стандарти і даремно, бо без цього не можливо сформувати науковий світогляд. Дякую!
Відповісти
0 # Олена Василівна 20.11.2019, 18:39
Досягти "вершини" у методиці не можливо, але вдосконалювати на основі власного досвіду - основне завдання викладача вишу. Стаття цікава, хоча використання Moodle - не новина, та й недоліки вона має
Відповісти
0 # Олександр 20.11.2019, 14:39
Згоден з вами, пане Олеже, що технічні науки - це основа наукового світогляду і саме вони дозволяють "зробити" фахівця певної галузі. Дійсно, піднята вами проблема щодо недоступності Державних стандартів - це нонсенс нашого життя... Підтимую ваші ідеї
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись