Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

РОЗВИТОК ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОЗВ’ЯЗУВАННІ ФІЗИКО-ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ

УДК 373.3

САДОВИЙ Микола Ілліч

доктор педагогічних наук, професор,

завідувач кафедри теорії та методики технологічної підготовки,

охорони праці та безпеки життєдіяльності

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0001-6582-6506

e-mail: [email protected]

РЄЗІНА Ольга Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

ORCID ID 0000-0001-6077-9413

e-mail: [email protected]

ТРИФОНОВА Олена Михайлівна

кандидат педагогічних наук, доцент,

доцент кафедри природничих наук та методик їхнього навчання, докторант

Центральноукраїнського державного педагогічного університету

імені Володимира Винниченка, м. Кропивницький.

ORCID ID 0000-0002-6146-9844

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Сучасне суспільство вимагає фахівців нової генерації, які будуть володіти набором компетентностей, що відповідають запитам сьогодення. У зв’язку з масовою цифровізацією всіх сфер життя на перший план виходить інформаційно-цифрова компетентність (ІЦК).

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Олег Царенко 03.12.2019, 11:49
Деяким рецензентам варто повторити фізику-9...
Відповісти
0 # Трифонова Олена 22.11.2019, 09:47
Шановний Олександре! Дякую за участь в обговоренні та приділену увагу нашій статті. Але фахівцю відразу видно, що наявна техніка зробила технічний збій, і рисунок змістившись закрив частину формули.
Відповісти
0 # Анастасія 21.11.2019, 23:11
Шановний Олександр!!! Підкажіть, будь ласка, а Ваше наукове дослідження розмішене на сторінках сайту? Дуже цікаво почитати!!!
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 21.11.2019, 23:03
Цікаво. Актуально. Сучасно. Тому, що моделювання фізичних процесів та явищ за допомогою створення комп’ютерних програм надає студентам можливість поглибити свої знання з ФТД.
Відповісти
0 # Олександр 20.11.2019, 18:23
Шановні автори! Дуже дивним є рівняння руху на горизонтальну вісь у задачі 2???
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись