Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ СМАРТФОНУ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ

УДК 372.853

ДРОБІН Андрій Анатолійович

кандидат педагогічних наук, методист науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін
комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»

ORCID iD 0000-0002-4414-0465

e-mail: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Інтенсифікація процесів трансформації суспільства, економіки, техніки, технологій, науки відповідно до нових потреб суспільства, перехід їх на якісно новий технологічний рівень, висувають нові вимоги до змісту, структури, якості та кінцевого продукту освіти.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Вікторія Шапран 22.04.2019, 15:37
Це буде корисно, не тільки для учнів. :-) Цікава і практична тема. Для себе взяла багато цікавого. Дякую.
Відповісти
0 # Гаврилюк Ольга 22.04.2019, 15:35
Цікавий підхід до використання смартфону на уроках фізики. Беззаперечно використання смартфону на уроці з навчальною метою значно краще, а ніж безсмислене пролистування стрічок соціальних мереж.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2019, 19:08
На мой думку, смартфон повинен зайняти належне місце серед засобів навчання. Дякую автору за статтю
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись