Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

МОДЕЛЮВАННЯ В МАТЕМАТИЦІ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРИКЛАДНИХ ТА ПРАКТИЧНИХ ЗАДАЧ

УДК 510.8

КОРІНЧУК Наталія Юріївна

голова предметно-циклової комісії викладачів математики та фізики, викладач-методист математики

Луцького педагогічного коледжу.

ORCID ID - 0000-0001-7977-0654

E-mailmatfizlpk@ukr.net

КОРІНЧУК Володимир Васильович

голова методичної комісії викладачів математики, викладач математики

Луцького вищого професійного училища будівництва та архітектури.

ORCID ID – 0000-0003-1084-6897

E-mail – [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Моделювання є важливим засобом розв’язання багатьох прикладних та практичних задач з математики. Особливого значення набуває математичне моделювання при викладанні природничо-математичних та фундаментальних дисциплін. Зазначені вище навчальні дисципліни покликані сформувати у студентів систему знань з методології та інструментарію побудови й використання різних типів математичних моделей. Тому виникає необхідність у розкритті сутності математичного моделювання під час викладання цих дисциплін у закладах вищої освіти І-ІІ рівня акредитації та у закладах професійно-технічної освіти.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Надія Прохоренко 22.04.2019, 10:18
Стаття є своєчасною. Проблема моделювання в математиці під час розв’язування професійних задач є актуальною. На мою думку, як викладача спеціальних дисциплін авторам бажаю продовжити роботу в напрямку використання комп’ютерних моделей.
Відповісти
0 # соловкіна мирослава 22.04.2019, 09:21
В статті подано методичні рекомендації по застосуванню моделей на уроках математики. На мою думку, вона є актуальною, і є доброю підмогою іншим викладачам використовувати їх на своїх заняттях.
Відповісти
0 # Голотюк Валентина 17.04.2019, 13:41
Стаття є актуальною і цікавою для студентів закладів вищої освіти І-ІІ рівня та професійно-техн ічної освіти. У ній подано використання моделей під час розв’язування задач з математики, чого вимагає Нова українська Школа. Вважаю, що тема потребує подальших досліджень з використанням комп’ютерних моделей.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись