Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ТЕСТУВАННЯ ЯК ФОРМА КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ

УДК 378.14

КЛЮЧНИК Інна Геннадіївна

кандидат фізико-математичних наук, доцент

доцент кафедри математики

Центральноукраїнського державного педагогічного

університету імені Володимира Винниченка

ORCID ID 0000-0001-6874-7811

e-meil: [email protected]

Постановка та обґрунтування актуальності проблеми. Якість підготовки фахівців великою мірою залежить від стану контролю навчальних досягнень студентів. Саме тестування, рейтинги та інші засоби педагогічного контролю можуть покращити якість навчання студентів, удосконалювати навчальну, методичну, виховну діяльність викладачів.

Тестовий контроль – це процедура визначення рівня підготовки фахівців у певній галузі знань, психологічного, фізичного та розумового стану, професійної придатності, обдарованості та інших якостей особи за допомогою системи спеціально підготовлених завдань.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Гаврилюк Ольга 22.04.2019, 14:38
Використання ІКТ у вивчені розділів вищої математики актуальне питання, оскільки традиційним засобом перевірки знань студентів є контрольна чи самостійна робота, колоквіуми, що не завжди дають оперативно контролювати рівень знань. Використання тестових систем спрощує процес перевірки знань, крім того можливість інтеграції з різними технічними засобами та операційними системами дають змогу автоматизувати процес перевірки студентських робіт, пришвидшує моніторинг якості засвоєння тем чи розділів.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 14.04.2019, 18:32
Підтримую думку автора, що тестовий контроль з використанням ІКТ, як
основна форма перевірки знань з диференціальних рівнянь, студентів
математичних спеціальностей педагогічних університетів є актуальною і цікавою проблемою
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись