Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ВИМІРЮВАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ

Інститут педагогіки НАПН України

Сіпій Володимир

В світовій практиці використання комп’ютерних вимірювальних систем є звичайним явищем ще з минулого століття. Апаратно-програмні комплекси, що використовуються в закладах загальної середньої освіти, містять вимірювальний блок, що підключено до комп’ютера на якому встановлено програмне забезпечення для аналізу результатів експерименту [1].

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Ніколюк Денис 21.11.2018, 10:13
На мою думку, використання в школах на уроках фізики цифрових вимірювальних комплексів, значно полегшить працю вчителя та прискорить процес проведення дослідів.
Відповісти
0 # Анна 15.11.2018, 19:08
Дання стаття дуже актуальна, оскільки в школах на даний час не сучасні прилади. Тому досконало вивчити фізику не можна. Але зовсім заміняти цифровим вимірювальними комплексами не варто, оскільки ми повинні знати історію виникнення даних приладів. Їх потрібно об’єднувати на уроках. Тоді це буде доцільно. Інформація дуже корисна.
Відповісти
0 # Мітяй Владислав 15.11.2018, 01:35
Мітяй Владислав В'ячеславович. Так як, на даний момент у школах є досить старе обладнання, то щоб краще зрозуміти фізику, треба використовувати у всіх школах такі цифрові вимірювальні комплекси, які були наведені у статті.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись