Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ПРОБЛЕМА СТВОРЕННЯ STEAM-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

УДК 378.091.12.011.3-051

СОРОКО Наталія Володимирівна,

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник,

Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України,

ORCID: 0000-0002-9189-6564,

e-mail: [email protected]

Анотація. Стаття присвячена проблемам створення умов для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи за допомогою STEAM-орієнтованого освітнього середовища. Метою статті є уточнення поняття STEAM-орієнтоване освітнє середовище та виокремлення основних його елементів для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи. В результаті аналізу педагогічних, психологічних, філософських, соціологічних праць, методичної та спеціальної літератури для з’ясування проблеми створення STEAM-орієнтованого освітнього середовища та його сприяння на розвиток інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи, уточнено поняття STEAM-орієнтоване освітнє середовище та виокремлено основні його елементи для розвитку інформаційно-цифрової компетентності вчителя основної школи, а саме: відкриті електронні освітні ресурси, що включають в себе ресурси для учнів і ресурси для вчителів; інформаційно-комунікаційні технології, що забезпечують комунікацію та співробітництво між учнями; між вчителями; між учнями і вчителями; між фахівцями, роботодавцями, учнями, вчителями; інформаційно-комунікаційні технології, що сприяють розвитку STEAM освіти і її впровадженню у навчально-виховний процес основної школи та ін.; онлайн оцінювання та само оцінювання; лабораторії STEAM освіти; профілі учасників STEAM-орієнтованого освітнього середовища.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, інформаційно-цифрова компетентність вчителя, хмарні сервіси, загальний заклад освіти, STEAM-орієнтований підхід, STEAM-освіта, STEAM-орієнтоване освітнє середовище.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # IRYNA SLIPUKHINA 14.11.2018, 22:23
Доброго дня, пані Наталіє! Дякуємо за цікавий дослідницький матеріал. У світлі можливої майбутньої взаємодії зазначимо, що У STEM лабораторії МАНЛаб досліджуються особливості відповідного освітнього середовища. Деякі важливі аспекти викладено у статті 6. Стрижак О. Є., Сліпухіна І. А., Поліхун Н. І., Чернецький І. С. STEM-освіта: основні дефініції // Інформаційні технології і засоби навчання. – [Електронне наукове фахове видання].– К.:ІІТЗН НАПН України, 2017. – Т. 62. – № 6. – С.16-33 – Режим доступу: journal.iitta.gov.ua/.../1276 Web of Science

Будемо раді співтворчості :). З повагою, І.А.Сліпухіна
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись