УДК: 378.14 + 37.025
Літвінова Марина
Херсонська філія Національного університету кораблебудування
імені адмірала Макарова
В результаті приєднання України до Болонського процесу виникли нові умови організації навчального процесу у ЗВТО відповідно до ЕКТС (ECTS) – системи трансферу і накопичення кредитів, що використовується в Європейському просторі вищої освіти з метою надання, визнання, підтвердження кваліфікації та освітніх компонентів і сприяє академічній мобільності здобувачів вищої освіти [1]. Наслідком стало значне скорочення аудиторного часу навчання фізики. На прикладі декількох технічних спеціальностей у таблиці 1 показана зміна кількості аудиторних годин, що відбулася в університетах м. Херсона протягом останніх п’яти років.
Додати коментар
УДК 37.015.311:62
Єфіменко Світлана
Комунальний заклад «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»
Постановка проблеми. У сучасному суспільстві затребуваними є фахівці, які здатні до творчого вирішення професійних проблем. Відповідальними у становленні таких фахівців є, в першу чергу, педагоги, оскільки лише творчий педагог може виховати творчу особистість. Отже, постає необхідність у підготовці вчителів, здатних до актуалізації власних потенційних можливостей у творчій педагогічній діяльності.
Нами здійснено дослідження рушійної сили творчої професійної діяльності вчителя технологій – інтелектуально-творчого потенціалу [4].
УДК 371.134
Стадніченко Світлана, Філоненко Наталія, Дубінський Олексій
ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”
У ході вивчення курсів “Біофізика” та “Комп’ютерне моделювання у фармації” істотне значення має моделювання як метод наукового пізнання, що спрямований на вивчення явищ реального світу, та як мета, метод і засіб навчального пізнання.
Мошуренко Олександр
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Зміна умов суспільного життя та реформа освіти на сучасному етапі розвитку України, передбачає оволодіння студентами глибокими й міцними знаннями основних наук, засвоєння провідних ідей навчальних дисциплін, вироблення комунікативних умінь і навичок гармонійно розвиненої особистості. Такі обставини спричиняють певні вимоги до вчителя трудового навчання та технологій.
Як показує аналіз досліджень і публікацій шляхи реалізації взаємозв’язків між навчальними дисциплінами були предметом досліджень багатьох науковців, зокрема А. І. Єремкіна, В. Н. Максимова, Д. А. Тхоржевського, Л. В. Климука, О. А. Баранова, Р. С. Гуревич та інші.