Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАДАЧІ З ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ

УДК 372.853

Ліскович Олена

Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Анотація. У статті висвітлено актуальну проблему сучасної освіти, що стосується впровадження компетентнісного підходу в навчанні, зокрема використання компетентнісно орієнтованих задач із фізики. 

Автором запропоновано визначення компетентнісно орієнтованої задачі з фізики як прикладної задачі, пов’язаної з реальними ситуаціями навчального, побутового чи суспільного змісту, розв’язання якої потребує практичного застосування фізичних знань як  у стандартних так  і нестандартних умовах. З урахуванням сутності компетентнісного підходу та структури компетентності визначено критерії відбору компетентнісно орієнтованих задач: тісний зв'язок із реальними життєвими ситуаціями різного характеру, об’єктами живої та неживої природи, техніки тощо;  практичне застосування знань і навичок із фізики для розв’язання особистісних чи суспільно значущих проблем; міжпредметний, цікавий зміст; особистісна цінність  для учня.

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Людмила Суховірська 20.04.2018, 20:16
Стаття актуальна. Автор, враховуючі сутність компетентнісног о підходу, вводить критерії відбору компетентнісно орієнтованих задач. Дякуємо, автору, за ґрунтовний виклад дослідженого матеріалу!
Відповісти
0 # Олена Трифонова 18.04.2018, 21:53
Дослідження можливостей використання компетентнісно орієнтованих задач із фізики
щодо формування ключових компетентностей учнів є, безумовно, актуальним в умовах реалізації вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Дякую автору за проведене дослідження
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись