КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАДАЧІ З ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ
УДК 372.853
Ліскович Олена
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Анотація. У статті висвітлено актуальну проблему сучасної освіти, що стосується впровадження компетентнісного підходу в навчанні, зокрема використання компетентнісно орієнтованих задач із фізики.
Автором запропоновано визначення компетентнісно орієнтованої задачі з фізики як прикладної задачі, пов’язаної з реальними ситуаціями навчального, побутового чи суспільного змісту, розв’язання якої потребує практичного застосування фізичних знань як у стандартних так і нестандартних умовах. З урахуванням сутності компетентнісного підходу та структури компетентності визначено критерії відбору компетентнісно орієнтованих задач: тісний зв'язок із реальними життєвими ситуаціями різного характеру, об’єктами живої та неживої природи, техніки тощо; практичне застосування знань і навичок із фізики для розв’язання особистісних чи суспільно значущих проблем; міжпредметний, цікавий зміст; особистісна цінність для учня.
щодо формування ключових компетентностей учнів є, безумовно, актуальним в умовах реалізації вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Дякую автору за проведене дослідження
Стрічка RSS коментарів цього запису