УДК 004.421:004.65:378.147
Коротун Ольга
Житомирський державний університет імені Івана Франка
Педагогічний експеримент проводився з 2014 – 2015 н.р. по 2017 – 2018 н.р. згідно до науково-дослідних робіт кафедри прикладної математики та інформатики Житомирського державного університету імені Івана Франка «Використання сучасних інформаційних технологій в освіті та науці» (2016-2026 рр., ДР № 0115U006004) та «Хмарні технології у навчанні майбутніх вчителів інформатики» (2017-2019 рр., ДР № 0117U001063).
Тема дисертаційної роботи затверджена на засіданні Вченої ради Житомирського державного університету імені Івана Франка (протокол № 5 від 11.12.2015 р.), узгоджена у бюро Міжвідомчої ради з координації досліджень у галузі освіти, педагогіки і психології Національної академії педагогічних наук України (протокол № 1 від 26.01.2016 р.).
Метою його проведення було емпіричне підтвердження гіпотези дослідження, яка полягає в припущенні, що спроектоване хмаро орієнтоване середовище у навчанні баз даних сприятиме формуванню професійно-практичної компетентності майбутніх учителів інформатики.
Детальніше... Додати коментар
Алла Кіктєва
Кам’яський державний енергетичний технікум
(Кам’янське)
Професійно-технічна освіта – це особистісно-орієнтований простір, спрямований на формування висококласних конкурентоспроможних фахівців, які характеризуються відповідальністю, творчою ініціативою, здатністю до конструктивних і компетентнісних дій в професійній діяльності [1].
Головну мету освіти студентів слід розглядати у формуванні активної особистості з енергетичною культурою, яка буде зорієнтована на безперервний розвиток у рамках власної діяльності.
УДК 378:62-419:67.03
Tsarenko Oleg
Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State Pedagogical University
The relevance of the research and formulation of the problem. The future of our civilization depends on the state of education and its development that becoming a priority. The essence of the content of higher education and informative content of training courses have always been and remained an important issue of higher education didactics and teaching methods for individual disciplines. The improvement of the professional training of students who have master’s degree is also relevant due to the introduction of a competent approach as a methodology for professional training [1].
UDC 378:37. 048. 4
Tsarenko Irina
Central Ukrainian State Pedagogical University
named by Volodymyr Vynnychenko
The reform of higher education according to the adopted laws provides for active involvement of pedagogical specialists, that requires the professional pedagogical competence of future teachers of labor training [2].
In conditions of market relations, the activity of the teacher is the continuous improvement of professional knowledge, skills and abilities. At the same time, the practice of professional training of future teachers of labor training shows the disadvantages that consist of professional and pedagogical incompetence during interaction with students and other teachers. Therefore, the actual problem is formation the professional-pedagogical competence of future teachers of labor training, which includes the ability to collective actions; the level of interpersonal skills, the ability to work in a team and resolve conflicts.