Інститут педагогіки Національної академії педагогічних наук України
Листопад Наталія
Стохастика – зміст частини шкільного курсу математики, що включає елементи теорії ймовірностей, комбінаторики, статистики.
Пропедевтикою стохастики є вивчення елементів математичної статистики у початковій школі, а саме: формування умінь проводити нескладні опитування, спостереження з метою збору кількісної інформації та її оформлення у вигляді таблиць, діаграм; умінь інтерпретувати таблиці, схеми, діаграми. У програму з математики для 1 – 4 класів НУШ [1, с. 51] введена змістова лінія «Робота з даними», яка передбачає ознайомлення учнів на практичному рівні з найпростішими способами виділення і впорядкування даних за певною ознакою. У межах цієї змістової лінії молодші школярі знайомляться з такими способами подання інформації, як таблиця і діаграма.
Детальніше... Додати коментар
Державний заклад «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»
Бурдун Віктор
Під методами навчання розуміють способи спільної роботи викладача та здобувачів освіти, за допомогою яких досягається оволодіння знаннями, вміннями і навичками, професійною майстерністю, формується світогляд здобувачів освіти, розвиваються їх творчі здібності, розумові і фізичні сили. У наведеному визначенні дуже важливим є вказівка на спільну діяльність викладача і здобувачів освіти. Позитивні результати будуть досягнуті лише тоді, коли зусилля викладача будуть підкріплені самостійними зусиллями здобувачів освіти в засвоєнні змісту навчання.
Бабкова Олена, Полюга Світлана, Стадниченко Кіра
Починаючи з 2020 року у зв’язку з карантинними заходами та під час воєнного стану в Україні, більшість українських школярів навчаються дистанційно, що поставило перед вчителями проблему онлайн-реалізації формувального оцінювання. Зарубіжні та вітчизняні науковці забезпечили значний внесок у дослідження означеного питання, як на теоретичному рівні, так й з урахуванням практик певних навчальних дисциплін. Ці дослідження показали, що для раціонального вибору інструментів формувального оцінювання мають бути враховані певні складові, які визначають стратегії оцінювання: його мета та способи її реалізації, навчальні потреби учнів, дидактичні прийоми тощо.