Застосування інформаційно-комунікаційних і цифрових технологій та засобів навчання у природничо-математичній, технологічній та професійній освіті
Національний університет «Львівська політехніка»
Вонсул Ярослав, Кочан Орест, Левків Мар’яна
Вступ. LabVIEW (англ. Laboratory Virtual Instrumentation Engineering Workbench) [1] – платформа та середовище розробки для візуальної мови програмування для систем збору даних, управління і промислової автоматики у різних операційних системах – Microsoft Windows, UNIX, Linux та Mac OS X.
1 коментар
Харківський машинобудівний коледж
Карпенко Марина
Швидкий розвиток комунікаційно-інформаційних технологій (ІКТ) та швидка адаптація до нових умов, вносить свої корективи у процесі навчання студентів. Використання ІКТ дозволяє спрямувати навчання майбутніх фахівців у середу їх майбутньої роботи. У машинобудівному коледжі, на 3-му курсі студенти з спеціальності 274 Автомобільний транспорт, на дисципліні «Інформатика та інформаційні технології», набувають необхідні інформатичні компетенції при вивченні даного курсу. Метою курсу є формування у студентів уміння застосовувати інформаційно-комунікаційні технології з метою ефективного розв’язання різноманітних завдань щодо отримання, обробки, збереження, подання інформації, які пов’язані з майбутньою професійною діяльністю в умовах інформаційного суспільства.
Національний університет «Львівська політехніка»
Карпа Михайло, Кочан Орест, Куць Віктор
Вступ. Прикладне програмне забезпечення (ППЗ) є хорошим помічником інженера. Але типове ППЗ розрахунку електричних кіл потребує знання мов програмування і методів розрахунку електричних кіл, або освоєння інтерфейсів (документації) спеціалізованого ППЗ.
Ірпінський академічний ліцей Національного університету біоресурсів і природокористування України
Іщук Анастасія
Задачі нелінійного програмування (ЗНП) – це задачі на знаходження мінімуму чи максимуму цільової функції на множині розв’язків системи нерівностей або рівнянь, в яких цільова функція та функції, за якими визначається множина допустимих розв’язків, є нелінійними [3, c. 62].
Луцький національний технічний університет
Головенко Тетяна, Ткачук Оксана, Єфімчук Галина
Сучасна система освіти відчуває значний вплив інформаційно-комунікаційних технологій на навчально-виховний процес. Інформаційні технології в освіті спричинили низку реформ, які пов’язані з появою освітніх мереж, нових форм та засобів навчання, виникненням та широким поширенням нових педагогічних технологій. Інформаційно-комунікаційні технології та засоби стають простішими в користуванні, спрямовані на зберігання значних обсягів відомостей та даних, призначені для задоволення навчальних та професійних потреб суспільства.