КЗ "Навчально-виховне об'єднання І-ІІІ ступенів "Мрія"
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"
Слюсаренко Віктор, Гончарова Ірина
В умовах стрімкої інформатизації суспільства та розвитку інформаційно-комунікаційних технологій вдосконалюється система подачі інформації вчителям під час освітнього процесу. Це зумовлено необхідність швидко вчитися й уміло застосовувати результати науково-технічного прогресу, зокрема: веб-технології, хмарні сервіси, смартфони, мережу Інтернет, штучний інтелект, електронні освітні ресурси, освітні цифрові платформи. Одним із можливих шляхів вирішення окресленої проблеми є активне впровадження сучасних цифрових платформ в освітній процес, які стають одним із засобів дистанційного навчання і, загалом, сприяють формуванню інформаційної компетентності. Аналіз психолого-педагогічної та спеціальної літератури переконливо свідчить про те, що дана проблема не є новою. Окремі її аспекти достатньо широко розкрито у наукових працях Л. Баженової, О. Баранова, І. Вайсфельда, М. Жалдака, О. Співаковського, О. Федорова, А. Шариков та інші [3, с. 19].
2 коментарі
Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа l- lll ст. №12 ВМР»
Мисліцька Наталія, Петровська Дарина, Цегольник Ліна
У зв’язку із поширенням мережі Інтернет, розробкою хмарних сервісів для створення авторських навчальних відеофрагментів, удосконаленням комп’ютерної техніки та мобільних пристроїв, актуалізуюється питання проблеми розробки та реалізації в освітньому процесі відеоконтенту дидактичного призначення.
Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
Данилова Євгенія, Цуруль Ольга
Інформаційні технології поступово, але твердо інтегрувалися в освітню діяльність. Сьогодення вимагає якісних змін в біологічній освіті, її модернізацію й узгодження з потребами життя. Основна мета реформування шкільної біологічної освіти – забезпечення широких можливостей для розвитку, навчання та виховання творчої особистості, в результаті яких вона буде підготовлена до активного, самостійного життя в сучасному суспільстві. Для її реалізації на державному рівні був затверджений новий Професійний стандарт учителя, який передбачає такі інформаційно-цифрові компетентності вчителя ЗЗСО [1, с.31]:
Харківський національний університет радіоелектроніки
Комунальний заклад «Харкiвська загально-освiтня школа № 63»
Крохмаль Тетяна, Нікітенко Олександр
Останнім часом в суспільне життя активно проникли сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Формування в тих, хто навчається, інформаційної компетентності стало одним з основних пріоритетів сучасної освіти, який має загально-навчальний і загально інтелектуальний характер.