Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

В.О. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ ТРАДИЦІЙ У ВИХОВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ

Юлія Чичикало

(студентка ІІІ курсу шкільного відділення)

Вищий комунальний навчальний

заклад  Сумської обласної ради

«Лебединське педагогічне

училище імені А.С.Макаренка»

м. Лебедин

Науковий керівник викладач

вищої категорії, викладач-методист

Мандрико Т.В.

Постановка проблеми. Теоретична, літературно-педагогічна творчість і практична діяльність видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського ввійшла до історії помітною сторінкою. Визначальною особливістю його педагогічної теорії та практики є багатогранність Систему Сухомлинського можна без перебільшення назвати універсальною щодо широти охоплення системотворчих феноменів та глибини й переконливості інтерпретації їх причинно-наслідкових зв’язків.

ПРОБЛЕМА ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО

Романа Кравченко

(магістрантка психолого-педагогічного факультету)

Криворізький державний педагогічний університет, м. Кривий Ріг

канд.пед. наук, доцент – Ніна Білоконна

Постановка проблеми. Охорона навколишнього середовища - актуальна й багатогранна екологічна й соціально-економічна проблема. Безперечно, що у вирішенні цієї проблеми особливе місце належить початковій школі. Адже природна допитливість, щирий інтерес до оточення - характерні психологічні особливості молодших школярів, що створюють надзвичайно сприятливі умови для екологічного виховання. Учні початкових класів повинні усвідомити свою належність до природи і суспільства, засвоїти систему інтегрованих знань про навколишній світ, розуміти залежність між його частинами.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись