Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ ВИХОВНИХ ФУНКЦІЙ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ

УДК [371. 3 : 53] : 377

В. В. Білецький

Рівненський коледж економіки та бізнесу

Анотація. У статті розкриті теоретичні положення впровадження компетентнісного підходу під час організації навчального-виховного процесу з фізики для студентів коледжів економічного профілю. Проаналізовано зміст таких ключових понять як компетентність, професійна компетентність та їх зв'язок з класифікацією спеціаліста. Розкрито значення виховних функцій у формуванні таких якостей майбутнього економіста, як почуття належності до української нації, любові до рідного краю та його багатств, вироблення навичок самореалізації, господарського відношення до природних ресурсів та уміння реалізувати свої знання на практиці.

Запропоновано перелік і класифікацію задач навчання фізики, що відображають сучасні погляди на структуру фізичного знання. Вказано ефективність педагогічних умов виховання під час вивчення фізики. Зважаючи на обмеженість кількості годин на вивчення фізики акцентована увага на необхідності поєднання аудиторної та самостійної роботи студентів.

Ключові слова: професійна компетентність, компетентнісний підхід, виховання, навчальний процес, виховні функції, задача, студенти, коледж.

Детальніше

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У СТУДЕНТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДІВ

УДК 378.015.31:613.8

Т.О. Бєлкова

Донецький національний медичний університет

Анотація. Стаття присвячена проблемі формуванню здорового способу життя у студентів вищих медичних закладів. Визначено ставлення студентів до здорового способу життя. Проведено порівняльний аналіз рівня фізичної підготовленості та самооцінки їх стану здоров’я. Обґрунтовано і експериментально перевірено дієві засоби впливу фізичного виховання студентів медичного університету у позааудиторній діяльності. Доведено, що для організації позанавчальної діяльності з фізичного виховання необхідно використовувати найбільш популярні та доступні види рухової активності, з урахуванням соціокультурних особливостей. З’ясовано, що для розвитку та реформування національної системи охорони здоров’я та освіти має стати збереження і зміцнення здоров’я студентської молоді. Виходячи з концепції здорового способу життя, лікар сьогодні повинен бути орієнтований не тільки на патологію, але й займатися профілактикою захворювань, тобто здоров’ям здорової людини.

Ключові слова: здоров’я, фізичне виховання, фізична культура, студентська молодь, здоровий спосіб життя, фізична рекреація.

МОДЕРНІЗАЦІЯ ЗМІСТУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В УНІВЕРСИТЕТІ

УДК 378.011.3-051:377

Н.М.Титова

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Анотація. Стаття присвячена аналізу змісту психолого-педагогічної підготовки фахівців галузі знань 01Освіта/Педагогіка спеціальності 015 «Професійна освіта (за спеціалізаціями)» освітнього ступеня «Бакалавр» в Національному педагогічному університеті імені М.П.Драгоманова. Автор розглядає принципи педагогічного процесу в контексті модернізації змістового наповнення дисциплін циклу професійної та практичної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, а саме психолого-педагогічної підготовки. Обґрунтована необхідність запровадження навчальної дисципліни «Е-навчання», як має на меті вивчення та активне засвоєння студентами основних принципів організації електронного навчання з метою отримання якісних знань, набуття практичних умінь та навичок організації е-навчання в подальшій професійній діяльності. Здійснено висновок про необхідність аргументованої розробки концепції диверсифікації психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання.

Ключові слова: професійна освіта, педагог професійного навчання, диверсифікація, е-навчання.

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись