Математичне моделювання в фізиці
Філоненко Наталія, Коченов Артем
ДЗ «Дніпропетровська медична академія»
(Дніпро)
Гнатюк Ірина
старший вчитель спеціалізованої школи № 149
(Київ)
У статті порушено проблему, яка полягає в тому, що при проведенні практичних занять кількісні розрахунки, пов’язані з властивостями біологічних об’єктів, потребують специфічного понятійного, математичного апарату та використання інформаційних технологій. Виконання практичних завдань спрямовано на краще засвоєння студентами матеріалу, поглиблює розуміння основних принципів та методів розв’язання задач біофізики і вирізняється максимальною наочністю, бо дозволяє змоделювати та простежити динаміку реальних біофізичних процесів, що сприяє більшому розумінню самої їх сутності, що є досить актуальним та сучасним наразі. В ході виконання практичних завдань студентами істотне значення має набуття навичок, а саме: засвоєння теоретичного матеріалу повинно супроводжуватись виконанням великої кількості різноманітних практичних завдань. В навчальному процесі не може бути розриву знань між лекційним матеріалом та практичними завданнями.
Для підготовки кваліфікованих спеціалістів в області медицини в структурі практичних занять повинні бути наявні мотиваційна частина, варіативна складова та використання інтеграційного підходу.
Ключові слова: комп’ютерне моделювання, біофізика, диференційні рівняння та системи, математичні пакети програм.
Математическое моделирование в физике
Филоненко Наталия, Коченов Артем
ДУ «Днепропетровская медицинская академия»
Гнатюк Ирина
Старший учитель специализированной школы № 149
В статье затронута проблема, состоящая в том, что при проведении практических занятий количественные расчеты, связанные со свойствами биологических объектов, требуют специфического понятийного, математического аппарата и использования информационных технологий. Выполнение практических заданий направлено на лучшее усвоение студентами материала, углубленное понимание основных принципов и методов решения задач биофизики и отличается максимальной наглядностью, так как позволяет смоделировать и отследить динамику реальных биофизических процессов, способствует большему пониманию самой их сущности, что является весьма актуальным и современным на данный момент. В ходе выполнения практических заданий для студентов особое значение имеет приобретение навыков, а именно: усвоение теоретического материала должно сопровождаться выполнением большого количества разнообразных практических задач. В учебном процессе не может быть разрыва знаний между лекционным материалом и практическими задачами.
Для подготовки квалифицированных специалистов в области медицины в структуре практических занятий должно быть наличие мотивационной части, вариативной составляющей и использован интеграционный подход.
Ключевые слова: компьютерное моделирование, биофизика, дифференциальные уравнения и системы, математические пакеты программ.
MATHEMATICAL DESIGN IS IN PHYSICS
Filonenko Natalia, Kochenov Artem
Dnipropetrovsk Medical Academy, Ministry of Public Health of Ukraine
Gnatyuk Irina
Senior teacher of specialized school № 149
The article raised issue, that conducting practical classes with quantitative calculations associated with the properties of biological objects, require specific, conceptual, mathematical tools and application of informational technologies. Implementation of practical tasks directed to a better mastering material by students, enhances understanding of the main principles and methods of solving problems in biophysics and provides maximum clarity, because allows to simulate and trace dynamics of real biophysical processes, this contributes to a greater understanding of their essence, what is relevant and modern in current time. During the execution of practical problems, it is essential to acquire skills, namely: understanding of theoretical material should be accompanied by the implementation of a large number of various practical problems. In the learning process cannot be gap in knowledge between lecture material and practical tasks.
For the preparation of qualified specialists in medicine, in the structure of practical classes also should be available a motivational part and use of integrational approach.
Keywords: computer modeling, biophysics, differential equations and systems, mathematical packages of programs.
Стрічка RSS коментарів цього запису