Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

Методика формування математичної компетентності в учнів основної школи

Стрілець Людмила

Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 Знам’янської районної ради Кіровоградської області

Анотація. Стаття присвячена проблемі удосконалення методики навчання математики з використанням компетентнісного підходу. Актуальність дослідження пов’язана з тим, що вимоги до навчання математики у загальноосвітніх навчальних закладах значно підвищилися, а методика її навчання потребує удосконалення відповідно до вимог Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. Метою статті є навести один з варіантів нестандартних уроків та показати його особливості в умовах реалізації компетентнісного підходу у загальноосвітніх навчальних закладах. Для досягнення поставленої мети і підвищення інтересу учнів до опанування математичних знань та формування в них математичної компетентності ми пропонуємо використати нестандартні уроки. Як приклад реалізації запропонованої методики ми пропонуємо розглянути урок-турнір з математики в 6 класі з теми «Пропорція. Властивість пропорції». Запропонований підхід до організації навчання математики в загальноосвітніх навчальних закладах сприяє кращому усвідомленню здобутих знань, їх систематизації та узагальнення, формуванню математичної компетентності.

Ключові слова: методика навчання математики, компетентнісний підхід, нетрадиційний урок, математична компетентність.

 

Стрелец Людмила

Богдановская общеобразовательная школа I-III ступеней № 2 Знаменского районного совета Кировоградской области

МЕТОДИКА ФОРМИРОВАНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ В УЧАЩИХСЯ ОСНОВНОЙ ШКОЛЫ

Аннотация. Статья посвящена проблеме совершенствования методики обучения математике с использованием компетентностного подхода. Актуальность исследования связана с тем, что требования к обучению математике в общеобразовательных учебных заведениях значительно повысились, а методика её обучения требует усовершенствования в соответствии с требованиями Государственного стандарта базового и полного общего среднего образования. Целью статьи является приведение одного из вариантов нестандартных уроков и отображение его особенностей в условиях реализации компетентностного подхода в общеобразовательных учебных заведениях. Для достижения поставленной цели и повышения интереса учащихся к овладению математическими знаниями и формирования у них математической компетентности мы предлагаем использовать нестандартные уроки. В качестве примера реализации предложенной методики мы разработали урок-турнир по математике в 6 классе на тему «Пропорция. Свойство пропорции». Предложенный подход к организации обучения математике в общеобразовательных учебных заведениях способствует лучшему осознанию полученных знаний, их систематизации и обобщению, формированию математической компетентности.

Ключевые слова: методика обучения математике, компетентностный подход, нетрадиционный урок, математическая компетентность.

 

Strilets Lyudmyla

Bogdanovskaya School-III levels number 2 Znamenskaia District Council Kirovograd region

METHODS OF FORMING MATHEMATICAL COMPETENCES IN SECONDARY SCHOOL PUPILS

Abstract. The article devoted to the improvement of methods of teaching mathematics using the competence approach. Relevance of the research is the fact that the requirements for teaching mathematics in secondary schools increased significantly, and the method of education needs to be improved according to requirements of State Standard and complete secondary education. The article aims to give an option of non-standard lessons and show its features in terms of implementation of competence approach in secondary schools. To achieve this goal and increase the interest of students to master the mathematical knowledge and the formation of their mathematical expertise we offer to use non-standard lessons. As the example of the proposed method, we look for the lesson tournament in mathematics in Grade 6 on «Proportions. Property proportions». The proposed approach to teaching mathematics in schools promotes better understanding acquired knowledge, their organization and synthesis, formation of mathematical competence.

Keywords: methods of teaching mathematics competence approach, unconventional lesson, mathematical competence

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Курнат Галина 20.10.2016, 22:13
Поділяю думку автора щодо застосування нестандартних уроків з метою активізації навчально-пізна вальної діяльності учнів
Відповісти
0 # Людмила Суховірська 20.10.2016, 07:56
Стаття цікава. Розкритий приклад застосування компетентнісног о підходу до організації навчання математики в
загальноосвітніх навчальних закладах, що сприяє кращому усвідомленню
здобутих знань, їх систематизації та узагальнення, формуванню
математичної компетентності.
Відповісти
0 # Svitlana Kaplun 19.10.2016, 22:09
Найважливішим є те, що автору цікава проблема формування математичної компетентності учнів. Проте наведений сценарій уроку не повністю розкриває цю проблему та шляхи її реалізації.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 19.10.2016, 10:00
Стаття цікава. Присвячена актуальній проблемі формування математичної компетентності. Досить цінними у статті є конкретні приклади формування зазначеної компетентності у шкільній практиці.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись