Секція 6. Актуальні проблеми освіти та технологій у середній та вищій школі.
Критерії оцінювання рівня підготовки майбутніх учителів фізико-математичного і технологічного профілю у педагогічних університетах
Сиротюк Володимир1, Сільвейстр Анатолій2
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова1;
Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського2
Компетентність фахівця з вищою освітою - це прояв на практиці прагнення і готовності реалізувати свій потенціал (знання, вміння, досвід тощо) для успішної творчої конструктивної діяльності в професійній та соціальній сфері, усвідомлюючи її соціальну значимість та персональну відповідальність за результати діяльності. Саме тому важливо чітко визначити, які саме компетенції необхідно формувати та яким має бути результат навчання.