Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ БІОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШЕСТИКЛАСНИКІВ

Тетяна Коршевнюк

Інститут педагогіки НАПН України (Київ)

Суттєві переваги і значний потенціал компетентнісного підходу в середній освіті щодо накопичення учнями досвіду діяльності в конкретних ситуаціях, самостійного розв’язування пізнавальних, соціально-етичних проблем, задач життєвого самовизначення, вибору стилю і способу життя зумовили значну увагу до нього педагогічної спільноти. Водночас у вітчизняній методиці навчання біології відсутня єдина концепція компетентнісно орієнтованого навчання, не створено навчально-методичного інструментарію, що забезпечує формування та оцінювання предметної біологічної компетентності.

Детальніше

Додати коментар

Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись