Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

НАВЧАННЯ АКАДЕМІЧНО ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИМ ДИСЦИПЛІНАМ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ

Артем Ткачов

Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди (Харків)

Одним зі стратегічних напрямків розвитку сучасної шкільної освіти є створення сприятливо-стимулюючих умов для навчання й розвитку обдарованих учнів. Як відомо, сьогодні відбувається активна модернізація природничо-математичної освіти на засадах компетентнісного підходу, що значно підвищує її можливості в активізації процесу формування ключових і предметних компетентностей обдарованих учнів, їхнього особистісного становлення. Тому виникає актуальна потреба в пошуку шляхів підвищення ефективності процесу навчання природничо-математичних дисциплін для цього контингенту школярів. 

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Оксана 20.04.2017, 23:54
Проблема навчання обдарованих учнів є актуальною, їй слід приділяти більше уваги, ажде в основному навчання орієнтоване на "середнього" учня.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись