Інструменти доступності

  • вул. Шевченка, 1, м. Кропивницький
  • (0522) 32-17-18

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ГРУПОВОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНІСТІ У ПРАКТИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Тетяна Хріненко

Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Анотація. У статті розглядаються фронтальна, індивідуальна та групова форми організації навчальної діяльності студентів спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології). Особливу увагу звернуто на особливості застосування групової навчальної діяльності у практичній підготовці майбутніх вчителів трудового навчання (технологій) на прикладі викладання дисциплін «Технологічний практикум» (обслуговуючі види праці) та «Навчально-технологічна практика». Розглянуто принципи формування гомогенних чи гетерогенних навчальних груп, для яких у залежності від змісту завдання, групову роботу можна поділити на два види – недиференційовану (всі групи отримають однакові за змістом завдання) та диференційовану (групи отримають різні за змістом завдання). Такий вид групової форми навчання сприятиме професійному зростанню майбутніх учителів трудового навчання, покращенню практичної підготовки, розвитку творчої уяви, мислення, здатності до творчих і нестандартних підходів, а також формуванню життєво важливих компетенцій: комунікативної та технологічної.

Ключові слова: групова форма навчання, гомогенні та гетерогенні навчальні групи, диференційовані завдання, вчитель трудового навчання, технологічний практикум. 

Детальніше

Додати коментар

Коментарі   
0 # Сергій Рябець 18.04.2017, 17:37
Автор грунтовно підійшла до висвітлення групових методів роботи на прикладі студентів спеціальності Технологічна освіта. Безумовно, що вибір конкретної групової технології дозволить підвищити ефективність фахової практичної підготовки, для чого, в свою чергу, необхідна значна діагностично-до слідницька робота.
Відповісти
0 # Трифонова Олена 18.04.2017, 10:42
У статті приділена увага особливостям застосування групової навчальної діяльності у практичній підготовці майбутніх вчителів трудового навчання (технологій) на прикладі викладання дисциплін «Технологічний практикум» (обслуговуючі види праці) та «Навчально-техн ологічна практика». Стаття цікава і актуальна.
Відповісти
Image

Столітні традиції якісної освіти!

Підписатись