Секція 5. Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності в процесі навчання студентів та учнів.
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ
Микола Садовий
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка (Кропивницький)
Законом України «Про вищу освіту» (2014 р.) передбачений науковий рівень вищої освіти, що відповідає дев’ятому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій і передбачає набуття компетентностей з розроблення і впровадження методології та методики дослідницької роботи, створення нових системоутворюючих знань та/або прогресивних технологій, розв’язання важливої наукової або прикладної проблеми, яка має загальнонаціональне або світове значення. Це передбачає формування у педагогічних вищих навчальних закладах (ВНЗ) вчителя-дослідника, що здатний не лише проводити власну науково-дослідну діяльність, а й долучати до цього процесу учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Особливо актуальною ця проблема є у процесі підготовки вчителів трудового навчання і технологій, адже, відповідно до Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, зміст предметів цієї освітньої галузі має чітко виражену прикладну спрямованість і реалізується переважно шляхом застосування практичних методів і форм організації занять.
компетентності при вивченні курсу «Основи
наукових досліджень» визначає майбутнім фахівцям орієнтири у їх
подальшій науковій та професійній діяльності. Погляди у статті відповідають сучасним вимогам в освіті!
компетентності у майбутніх учителів трудового навчання і технологій, ознайомлює їх з методами, принципами, закономірностям и наукової діяльності.
Дякую автору за статтю!
наукових досліджень" забезпечує формування дослідницької компетентності у студентів спеціальності "трудове навчання і технології", що є актуально в даний час.
Стрічка RSS коментарів цього запису