Секція 5. Теоретико-методологічні та психолого-педагогічні аспекти формування професійної компетентності в процесі навчання студентів та учнів.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ВНЗ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Шаховська Анастасія
(Кропивницький)
Постановка проблеми. Проект Постанови Верховної Ради України «Про концепцію переходу України до сталого розвитку» наголошує, що нагальною потребою країни сьогодні є перехід суспільства до сталого розвитку, який передбачає собою здійснення комплексу взаємоузгоджених управлінських, економічних, соціальних, освітніх, екологічних заходів, спрямованих на зміну системи суспільних відносин на засадах довіри, толерантності, колегіальності, консенсусу, морально–етичних цінностей, якісного життєвого середовища, національних джерел духовності [1]. Науковці вважають, що освіта має бути початковим елементом трансформації суспільства до сталого розвитку, який буде забезпечувати потреби людства у можливостях втілювати свої уявлення про такий розвиток у реальність. Вона повинна надавати не тільки наукові й технічні знання, а й забезпечувати необхідну мотивацію, пояснювати і здійснювати соціальну підтримку для формування навичок та їх використання [2]. Актуальною проблемою освіти наразі є проблема підвищення рівня професійної компетентності майбутнього вчителя, який здатний впроваджувати нові технології в процес навчання та виховання, генерувати нові ідеї та втілювати їх в життя.
Стрічка RSS коментарів цього запису